@LaurenS
|
T*ring John,ben je een ochtendmens of zo ,tegen die tijd draai ik me nog een keer om...Denk eerder aan een uurtje of 13:00 voordat ik mijn eerste rackie maak ,nu ja misschien 12:00 als ik het trek ltrz
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, moet die kleine naar schooll brengen en rijd dan meteen door. Ben ik er rond half tien. Moet om 12.30 uur weer thuis zijn om haar van school te halen. Kan ik toch nog ruim anderhalf uur varen. Pak jij trouwens op je powerlijnen het onderste knoopie of het bovenste. Had ik niet op mijn Waroo's dus is effies nieuw.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vrinden! ik zit de week van 17 okt (nog heel ver weg weet ik) in de prachtkop van NH, Schoorl om precies te zijn, wat valt daar zo te kiten? Ik wil een aantal van jullie wel eens in levende lijve zien ook trouwens. Hoewel... Schoorl kan wel maar dan moet je eerst met de fiets door de duinen 7 km fietsen, dan ben je wel lekker warm maar zijn geen kiters Wijk aan zee, Schellinkhout barst het van de locals van dit forum
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Pak jij trouwens op je powerlijnen het onderste knoopie of het bovenste. Had ik niet op mijn Waroo's dus is effies nieuw.
Come on John,parate kennis mot dat zijn .korte powerlijnen is meer depower dus harde wind setting is 2e knoopje.Het eerste knoopje is langere powerlijnen dus voor de wat mindere wind(staat je kite meer open).Deed je met de Waroo's met je stuurlijnen.stuurlijn dicht bij de kite is relatief gezien korte stuurlijn dus langere powerlijn bij de mindere wind
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was ook de bedoeling. Sander had het ook gevraagd, maar mijn moeder viert haar 80-jarige verjaardag dus ik kon niet. Wel jammer, had graag mee gegaan. Jullie krijgen wel fantastische wind. Het is jullie gegund.
|
|
|
|
|
Levensgenieter
Geen avatar
|
Morgenochtend spring ik weer op het fietsje om waarschijnlijk rond 11 uur het water op te gaan in Wijk aan Zee.. ziet er weer goed uit!
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen weer eens naar Schellinkhout...ziet er goed uit voor een 9 mtr ... Ben er om een uurtje of 13.00 ...see you
|
|
|
|
TBK
|
Have Fun vandaag mannen ! Ik ga maar weer is lekker te werk vandaag, hopelijk vanmiddag een paar uurtjes eerder weg om nog wat mee te pakken van de wind.
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm weet het nog niet met schell,wind op zee is toch wat prominenter aanwezig
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Nog wel idd, maar volgens mij komt het wel goed op schell Peter.
FF om 11.00 uur kijken of de voorspellingen kloppen...
|
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Yip ziet er weer goed uit. Ga zo m'n spullen pkku.
Uurtje of 12 op schell.
|
|
|
joosie
|
Als de dakkapel klaar is rond 14-00 alle bende opruimen t wappert al lekker nu op dak, piepschuim vliegt al huizen verweg en de bomen waaien al lekker als ik richting schel kijk. zin om vanmiddag lekker te varen en weer verder oefenen met de backrol ging maandag ook weer paar keer erg lekker en goed geland
|
|
|