Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik vind de depowerstrap en de rest van het barretje wel beter van de Switch. Alleen de grip van de Best bar is iets lekkerder. Komt ook omdat jij van die poezelige handjes hebt Herman. Echte bikkels varen gewoon met de Switch bar. Heb er al geen last meer van. Pieperd ben je toch.
|
|
|
FlyingHigh
|
Daarom zijn de dames ook altijd zo blij met mij!! Niet van die bouwvakkers handen met eeltkorsten , maar heerlijk poezelige, zachte, warme handjes. Je zou de vrouwtjes eens moeten horen kirren Ik ga ff kijken hoe het vaart. Is het niks, dan zit het zo weer om. Jij alweer wat opgeknapt?
|
|
|
|
mocem
|
John heeft alleen eelt op ze wijsvinger en duim van het uren schrijven.
|
|
|
Ride
|
Ik heb weleens foto's van je zwagertje voorbij zien komen op dit forum. Daar staat ie in de tuin, nadat hij net een straatje gelegd had. Zag er goed uit. Probleem dus ook weer opgelost. Als Theo daar dan mee klaar is, komen wij wel een bakkie doen en bitterballen eten. En nee Herman, nog niet opgeknapt. Ben echt nooit ziek. Weet niet wat me overkomt. Gadverdegadver. Nou ja, gaat wel weer over. Zijn ergere dingen toch. John heeft alleen eelt op ze wijsvinger en duim van het uren schrijven.
Dat had je nou niet moeten schrijven, Marco. O jee, denk ik weer aan mijn werk. Nou ja, een uurtje erbij dan maar weer. Dank je.
|
|
|
|
PeeWee
|
Wat een gel#l allemaal , Het wordt tijd dat het weer gaat waaien (o,jee nu doe ik er zelf aan mee, is het niet) See joes (hopelijk snel)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik heb weleens foto's van je zwagertje voorbij zien komen op dit forum. Daar staat ie in de tuin, nadat hij net een straatje gelegd had. Zag er goed uit. Probleem dus ook weer opgelost. Ahrghh me rug.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ff on topic ,dinsdag kunnen we weer lossssssssssss .En dat gaan ik doen ook de hele dag !
|
|
|
Ride
|
Ja, zat net te kijken. Dinsdagochtend voor het werk maar eens kijken op Schellie.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wijkiki dinsdagmiddag !
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
kleine heeft herfstvakantie en is een weekje logeren bij opa en oma,dus kan ik lekker varen en hoef ik niet op de tijd te letten.ben om 14.00 klaar met werken,kan ik mooi nog paar uurtjes erbij boeken
|
|
|
mocem
|
Dinsdagmiddag ben ik er ook bij. knalle tot het licht uit gaat.
|
|
|
|
|
Ride
|
Ben ik effe blij dat ik in de ochtend ga. Als jij komt, zal die wind wel weer wegvallen.
|
|
|
|
S@nd3r
|
Dinsdagmiddag eerst ff sanitair voor de badkamer uitzoeken en op de terug weg ook maar eens naar wijk
|
|
|
FlyingHigh
|
Jippieeee dinsdag ff mijn verbouwde barretje uitproberen Waar gaan we knalluhhhhh??
|
|
|
mocem
|
Ik denk dat zee de beste optie is. De wind is al vlagerig voorspelt en draait in de loop van de middag.
|
|
|
Langbeest
|
Zo hier een berichtje vanuit Windtown Brazilië Yihaaaaaaaaaaa wat een top land. Leuke mensen, lekker eten, de hele dag op het water met een graadje of 30 Straks een downwinder naar de lagoon. Ik wil niet meer terug dus de mazzel allemaal.
Erwin
|
|
|
|