Langbeest
|
Geef mij maar Ben Hur
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gaat ie goed leon of is de epoxygeur in je bol geslagen ? hey john zou hem vandaag halen maar ja time is money heb al gebeld hij ligt heimelijk op me te wachten in het beun magazijn hoe is ie john nog lichtelijk ziek ? of gaat ie weer
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zal wel voor mij volgende week worden lichtelijke keelpijnen en oogjes die zeer gaan doen dus klein griepje ga denk ik morgenmiddag richting kijkduin weet ik nog niet en als ie niet gaat blijf ik lekker thuis wel effe zaterdag dan mijn plankie halen JIhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaa
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hopen dat die griep je voorbij gaat. Lekker genieten van een weekendje weg. Doen jullie goed. Denk dat ik dinsdag maar eens vrij neem. Wie weet zet die wind een beetje door. Kunnen we lekker de hele dag. En als er geen wind is, ga ik wel naar het werk. Heb in ieder geval iedere vrijdag vast vrij genomen voor de trip naar Duitsland.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ben Hur Long Beast hoest daar... vertel eens over je mooie downwinder in 25 graden... Het is hier redelijk te doen met 10 - 11 graden (detail!) in ons 6-4tje
|
|
|
Sjaaky
|
Poytverdorie, zit ik thuis terwijl het plan was om dit weekend 3 dagen naar Brouwersdam te gaan maar we vonden de voorspelling nou niet van dien aard om die kant op te gaan . Even goed vandaag maar vrij genomen. Denk dat we zo maar ff op Shellie gaan kijken of we daar nog even onder de kite kunnen hangen. Zou wel er jammer zijn als er helemal niet gekite gaat worden, had me er namelijk best wel op verheugd, nu maar een ander weekend prikken om ergens een lang weekend te gaan kiten .
|
|
|
|
PeeWee
|
Mooie schoentjes Peter. Heb je die bij v/d Berg vandaan? Zo ja, dan ga ik ook even kijken vanmiddag.
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Nop, internetshoppen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker hoor Peter, Blijven die zooltjes wel heel op die scherpe schelpen van Wijkiki
|
|
|
Sjaaky
|
Vanmiddag naar Schellie geweest,
wel kunnen varen maar de wind had wel wat meer mogen zijn. een voordeel hij was wel zeer stabiel. maar met twee a drie knopjes meer het het een stukje beter geweest.
misschien morgen weer ff kijken of het wat is.
|
|
|
onderaqua
|
Mooie slippers laurens, ik heb zelf net mijn ION strike 5/5 binnen. mooie deal bij Telstar.
|
|
|
audi
|
Vanmiddag de 13 uitgelaten en voor het eerst met een droogpak gevaren. Tijdens het kiten merk je het verschil niet erg maar als je even aan de kant sta is het een stuk aangenamer.
|
|
|
PeeWee
|
Nop, internetshoppen
Kan je even een linkje van de website geven? Ik wil ze ook hebbe, hebbe hebbe Trouwens, morgen nog varen? See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik heb deze en daar heb je ook nog goed boardgevoel mee. Morgen dagje Mirns ben benieuwd naar de spot !
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik heb deze en daar heb je ook nog goed boardgevoel mee. Morgen dagje Mirns ben benieuwd naar de spot ! Top spot. Allen niks voor `de Beun` want er komen veel duitsers. Morgen is ook project 77 aanwezig net als ik. Betwijfel alleen of de wind top.
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen ff 10 minuten waarneming kijken en als er woei staat ga ik ff naar schell!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Kan je beter naar Edam (of de "secretspot" ) komen de wind zal Z/O zijn dan is hij niet lekker op Schell...
|
|
|
TBK
|
Op Schel heb je niks te zoeken met ZZO Herman, beste spot met deze windrichting is Broekerhaven(Hondehemel) is alleen een kleine spot !
|
|
|
audi
|
Wil morgen ook wel weer en het lijkt me nu al lekker dat ik dat natte koude pak niet hoef aan te trekken.
|
|
|
TBK
|
Kan je beter naar Edam (of de "secretspot" ) komen de wind zal Z/O zijn dan is hij niet lekker op Schell... Wat wordt het Frank, Edam of the secret spot (een openbaar toilet waar de wind uit alle hoeken komt ) ?
|
|
|