TBK
|
Mijn auto net volgeladen met alle quiver,het zonnetje schijnt maar de wind is nog niet veul. Twijfel of Mirns de moeite waard is, ik heb geen zin om voor jan L-L te rijden. Misschien eerst maar ff op Edam of Broekerhaven kijken.
|
|
|
|
TBK
|
Ik zie 't Ries, alle kiters zijn van het strand afgeblazen. Waar ga jij naar toe, Edam ? Toch maar ff kijken , dan rijdt je maar een klein beetje voor jan L-L.
|
|
|
audi
|
zomndag ochtend word hij zuid volgens windguru (tweede staatje) dan is schel toch ook nog te doen?
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
kom net uit de n8dienst even een powernappie en op naar sixflags voor halloween night en beetje in de achtbanen duizelig worden!
bestaat er niet zoiets als biersteppe
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Info voor de Mirns Gangers. Net bericht gehad van de actuele situatie daar. Te weinig wind op dit moment om lekker te kunnen varen. Loop de hele ochtend al te ijsberen door de kamer maar toch maar besloten om niet te gaan. Geen zin om 1,5 uur voor jan met de korte achternaam te rijden. Hopen dat het morgen wel wat gaat worden. Bji het NK is er volgens mijn iemand overleden want zie op de webcam alle vlaggen zielig naar beneden hangen. Ze kunnen ze beter half stok hangen. Wat een drama daar.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmiddag nog mensen naar Edam (of omgeving )...de wind moet nog wel even aantrekken en de temperatuur mag nu nog wel wat omhoog (6 graden is het hier) maar volgens mij komt het voor vandaag nog wel goed ... kmni : WIND: ZUIDOOSTELIJK 4-10 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 12-16 KN. GELEIDELIJK 2-5 KN TOENEMEND. see you ..
|
|
|
Giertje
|
Het is denk ik nog wat te vroeg. Ik kijk wel om een uur of twee.
|
|
|
|
zwafra
|
Kijk maar op de kaart en zoek de spots... er zijn er niet zoveel met Z/O. Bij Edam is de wind met Z/O sideshore en heb je dus mooi vlak water ( maar niet verder vertellen )
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben kleureblind en snap niks van al die pijltjes ik wor er duizelig van Medemblik of enkie kan niet ??
|
|
|
zwafra
|
Moet even je bril opzetten...lijkt mij juist erg duidelijk . maar de mooiste spot met Z/O is het "Hondehemeltje "dat is voorbij Schellinkhout verder aan de dijk..
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo mannen dikke wind vanmiddag, hop hop hop snel het water op. De postmeneer komt net me nieuwe depowerkoord brengen, dusz Theo gaat even knutselen Daarna effe een potje voetbal bij zoonlief kijken. En morgen geloof ik naar Walibi effe een paar loopies draaien Tjsau en veel plezier allemaal met het zoeken naar de wind
|
|
|
TBK
|
Effe een kort verslaggie van een rondje Noord-Holland voor Jan L-L, eigenlijk niet want de kibbeling was lekker in Volendaaaaaaaaaaaaammmmmmm. *Edam 13.00 lekker zonnetje maat net te weinig en ze rijden daar de spiegels gewoon van je auto af , is dus ook de laatste keer die K@Tspot ! *Schellie, allerlei kitescholen lekker aan het kloten met ZO, onder het motto hoe wordt ik snel rijk en hou ik de beginner voor de gek. *Hondehemel, stond vol met schapen en op by het strandje verderop was een kolonie Flysurfers van gemiddeld 19m met jawel, 5 km/uur over het water aan het "knallen". Dat was dus weer een topdag, morgen weer zo één !
|
|
|
franco
|
maandag hondehemel na mijn werk precent frank, lekker dicht bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ja er hing vandaag een 21/19/15 in de lucht dus ging het voor mij niks worden.
|
|
|
Giertje
|
Liuster nou toch eens naar de gier TBK Edam is alleen voor locals buitenstaanders worden geweerd desnoods met het nodige vandalisme. Wij hebben vanaf 14 uur lekker gevaren tussen Edam en Warder bij de stalen dam. Morgen weer en het wordt alleen maar beter in de loop van de week.
|
|
|
Giertje
|
Wel klote van je spiegel.
|
|
|
|
onderaqua
|
Was niet bijzonder na 1530 ging het ff los. Nieuwe pak beviel prima broek nog droog.
Na een onvrijwillige downwinder .dijk over en weer terug moeten lopen.
Dusss
|
|
|
|
zwafra
|
Het was weer lekkerr ...met Tom & Ger ... en later nog een aantal andere kiters op de "secret spot " voorbij Edam Toen we om 14.00 uur begonnen stond er zo,n 15 knp maar later trok de wind lekker aan tot zo,n knoopie of 20 . Was voor mij toch nog een lekker dagje zo,n 2.5 uur op het water gestaan
|
|
|