@LaurenS
|
GEFELICITEERD mannen met het behalen van jullie 1000e pagina op dit topic. Vind het heel erg knap dat jullie 1000 pagina's met al die onzin hebben kunnen vol krijgen. Op naar de volgende 1000 pagina's vervuiling op Kitehigh. Bedankt PieNO , op weg om rotjeknor in te halen....Die zitten momenteel op 1500 pages...... Gedenkwaardige momenten Hophophop,zo het grote meer op voor een paar uurtjes,ltrs
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er voor vandaag weer goed uit .. WIND: ZUIDOOSTELIJK 7-12 KN, BOVEN OPEN WATER 15-20 KN, LANDINWAARTS GELEIDELIJK ENKELE KN TOENEMEND. ....ga vanmiddag weer naar Edam (secret spot ) ... ben er om een uurtje of 14.00
|
|
|
Giertje
|
Ik ga vanmiddag om een uur of twee naar Edam.
|
|
|
TBK
|
Als ik naar Edam ga, haal ik me spiegels er alvast af ! 1000 pagina's onzin, is er nog meer te verzinnen...........................dol fijnen en monster van logness gezien op het Ijsselmeer, 365dgn wind per jaar, Kitekings go China ?, selfinflatable kites ? etc Jazeker er is nog genoeg !
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Jezus met al dat gelul hier zitten jullie zo aan pagina 1001. En heeft die 1000e pagina geen lang leven gehad. Gelukkig zitten er ook een aantal pagina's van deze drent bij. Eigenlijk moet die 1000e pagina dus nog komen Ik ga vandaag niet kiten. Net bericht gehad vanuit Mirns en het is daar een troosteloze bedoeling.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lijkt meer wind te zijn dan gister en was toen prima te doen, ik ga zo weer naar Mirns Pieno. Voorspellingen zijn ook prima dus we zien wel, zonnetje er bij dus dat maakt veel goed.
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ff kijken hoe hard het waait morgen en met vrouwlief overleggen of ik weg kan, en dan maar is kijken waar de mannen gaan varen en ook maar is het zoete water in ,Heb enkeld nog maar op zee gevaren. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden in het zoete water? behalve de dolfijnen van Beun
|
|
|
TBK
|
Ik heb net ff gemeten op de Dijk achter m'n huis, minimaal 8 , met vlagen van 12 knopen. Schiet nog niet echt op dus !
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
ff kijken hoe hard het waait morgen en met vrouwlief overleggen of ik weg kan, en dan maar is kijken waar de mannen gaan varen en ook maar is het zoete water in ,Heb enkeld nog maar op zee gevaren. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden in het zoete water? behalve de dolfijnen van Beun
Gewoon effies kijken op Edam. Is wel klotsie en er ligt een grote steen vlak bij de kant, maar verder gewoon rammen en rossen daar. Tis niet de meest geweldige spot, maar ach.........je kan er varen.
|
|
|
S@nd3r
|
volgens 10 minuten waarneming waait het bij wijdenes 14 om 17 knopen
|
|
|
Giertje
|
TBK je zit ons toch niet te fokken met die windmeting van je zo aan de bomen hier in Purmerend waait het veel harder
|
|
|
TBK
|
TBK je zit ons toch niet te fokken met die windmeting van je zo aan de bomen hier in Purmerend waait het veel harder Ik kon er om 12.15 echt niet meer van maken Ger, misschien dat het nu een beetje aan begint te trekken ! Op een forum waar 80% onzin is, wordt het lastig om datgene wat waar is eruit te halen ! Je gelooft 't of je gelooft 't niet !
|
|
|
|
|
PeeWee
|
(wendy_kitesmiley)1000
|
|
|
TBK
|
Jij moest toch te "loopen" in Walibi ?
|
|
|
|
Giertje
|
We waren op Edam. Zwafra kwam ook nog even langs maar we zijn weer naar huis gegaan Morgen beter hoop ik.
|
|
|
|
franco
|
10 x op en neer in bovenkarspel, hier en daar een flauw sprongetje er uit geperst. met andere woorden was niet veeeeeeeeeeeeeeeel maar wel te weinig!!!!!!!!!!!!!
|
|
|