Woodmaster
|
Morgen een ochtend sessie in Edam! Wanna join?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat doe jij nou hier ??? Ben je verdwaald ?? Hoe laat ben je er ???
|
|
|
@LaurenS
|
wie gaan er morgen nog kiten ? en weer naar deze mooie spot ?
Wie weet,als ik morgen op tijd uit mijn kribje kan komen,en het niet teveel regent kom ik ook nog ff die kant op (uurtje of 14:00|)..Dan downnwinders maken op zoek naar verloren boardjes van kitevrienden
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Wat doe jij nou hier ??? Ben je verdwaald ?? Hoe laat ben je er ??? Iedereen volgt N-H topic Haring, zelfs woody!!! KiteHigh rulezzz ook natuurlijk!!!!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wat doe jij nou hier ??? Ben je verdwaald ?? Hoe laat ben je er ??? Denk dat ik hier ook maar meer kom. Dat Mirns topic staat met 1 been in het graf. Weinig mensen die daar nog wat posten. Ik kom hier maar ouwehoeren. Ouwehoerders zat hier.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je ziet het hè. Binnen een dag weer 3 pagina's pure onzin. Heerlijk toch.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat doe jij nou hier ??? Ben je verdwaald ?? Hoe laat ben je er ??? Denk dat ik hier ook maar meer kom. Dat Mirns topic staat met 1 been in het graf. Weinig mensen die daar nog wat posten. Ik kom hier maar ouwehoeren. Ouwehoerders zat hier. We hebbe nou een 12 uur kiter een15 minuten weg windt kiter, ongelofelijk op dit forum
|
|
|
FlyingHigh
|
Wie weet,als ik morgen op tijd uit mijn kribje kan komen,en het niet teveel regent kom ik ook nog ff die kant op (uurtje of 14:00|)..Dan downnwinders maken op zoek naar verloren boardjes van kitevrienden [/quote] Ga jij morgen 14 uur lang boardjes downwind zoeken Peter?? Kijk aan zulke vrienden heb je wat
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
wauw! nu ik schoentjes aan heb valt me boardje wel eerder uit.. al hoop ik hem morgen een beetje bij me in de buurt te houden scheelt me weer een hoop ge^%#^$#%%^*^%
|
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
haha. morgen wil ik eigelijk half 11 wel weer in Edam zijn. hoop dat er nog meer zijn dan. ik lees morgen ochtend de rest van alle onzin wel even door
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard ouwe rukker wat nou windwegkiter het waaide van de planeten toen jij weg ging dus iets klopt er niet had trouwens nog wat mooie filmstukkies van elgouna van jou maar ben ze nu kwijt geraakt kan ze nie meer vinden lekker puh
|
|
|
Woodmaster
|
Wat doe jij nou hier ??? Ben je verdwaald ?? Hoe laat ben je er ??? Hanglos ligt er volgens mij uit. Ik kan er niet op! Dan maar hier ff buurten.
|
|
|
Woodmaster
|
haha. morgen wil ik eigelijk half 11 wel weer in Edam zijn. hoop dat er nog meer zijn dan. ik lees morgen ochtend de rest van alle onzin wel even door Mooi ben er ook rond die tijd. Cool men eerste Kitehigh date
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik, Klaas en John gaan iig niet. Wind is wat minder dan vandaag en regen. Oudjes hebben ook wat langer nodig om weer op te laden. Niet dat ik mij daar bij schaar hoor, ik heb gewoon een afspraak
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Woodmaster Wil jij je er niet mee bemoeien SLET. Tss gaat met de eerste de beste op date
|
|
|
Woodmaster
|
Ow HL doet het weer. Snel men sessie van vandaag bij boeken. [size=40 pt] Totaal 264.15 uur in dik een jaar. [/size] Niet slecht voor een beginner
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
hey richard ouwe rukker wat nou windwegkiter het waaide van de planeten toen jij weg ging dus iets klopt er niet had trouwens nog wat mooie filmstukkies van elgouna van jou maar ben ze nu kwijt geraakt kan ze nie meer vinden lekker puh Zeker mijn goede bril niet op vanmiddag . , je heb helemaal gelijk , Ik was gewoon helegaar kapot en dacht dat de wind in kakte maar dat was natuurlijk helemaal niet zo, ik verbeeldde het me natuurlijk omdat ik kapot was, sorry hoor Hans, kusje. kusje Hee vriend ,slijm, slijm slijm wanneer komt die fabuleuze, geschoten met korte shots met mooie filmstukkies van mij in El Gouna ook alweer uit ????? Ik verheug me er nu al weer op, vriend, slijm, slijm slijmerdje
|
|
|