Chris c
|
Vandaag nog iemand naar broekerhaven/hondehemeltje in Bovenkarspel?
|
|
|
@LaurenS
|
Zou wel willen Chris,maar ik moet eerst ff tukken
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ongelooflijk, gisteren Edam: 1 en al een klotsbak en toch erg gesjellig op zo'n maandag met het sjonnetje en alle gabbers ondanks de klotsbak en het gure windje. En nu: 1 nachie verder en daar waren plots 3 pagina's gevuld... Wauw dat is pas proza en geouwehoer tesamen. @Patrick toppie met je boardje en toppie van Peter dat hij je boardje getipt had... nu nog 4x4 onder je pickup!! Nog meer toppie dat jij mij met mijn boardje geholpen had, maar ja jij wist ook hoe k@t bodydraggen met tegenlicht was... thnx Viel spass heute!!
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik ga nu richting Edam! ziet er goed uit buiten en vanmiddag gaat het pas regenen. kwart voor 11 ben ik er!
|
|
|
@LaurenS
|
Vandaag skip ik um,geen zin met mijn slaperige harsus in regenachtige kouwe meuk.Morgen daarentegen zie ik kansen ,volgens surfabc: In het noordwesten gaat het woensdag wel een heel mooi dagje worden. Vanaf IJmuiden tot Texel liggen een aantal mooie spots die met Z tot ZZW sideshore condities hebben. Golven van 0,5 meter in het midden van de westkust tot 1,2 meter op Texel. Daar waait het met 25 knopen ook het meest. In het zuidelijke deel van Noord-Holland is het max. 20 knopen. Zodoende ,morgen nog mensen voor een sessie @Schell of een zeespot,Bunker of iets dergelijks?
|
|
|
Woodmaster
|
Was even wezen kijken en proeven maar na gisteren vonk het toch wel erg koud en sta nog te trillen van de koude sessie van gisteren. Na een giga omleiding bij strand noord 2 dudes gezien maar heb alles lekker in de tuktuk gelaten, moet Ff weer wennen aan de kou na een paar weken 28-30 graden!
|
|
|
@LaurenS
|
Ik heb met je te doen pik ,volgend jaar Prea???(mag ik mee ? )
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
vandaag heb ik van 11uur tot half 2 gevaren maar het was een stuk minder dan gisteren. geen zon en bijna geen mensen. waren met ze 2en aan het varen. owja natuurlijk verloor ik me boardje wel weer. maar ik hield hem goed in de gaten. en die andere kiter zag het ook fout gaan helaas kan ik morgen niet!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net wakker (ook Nachtdienst gehad) maar vandaag sla ik ook maar over ..het regent hard en het is zo,n 9 graden .... Voor morgen ziet het er weer beter uit Z/ZW 15-20knp (Schellinkhout ) en weer wat zon ..
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ben ik blij dat ik gister gevaren hebt, kwam uit me werk vanmiddag ,allemaal rook onder de motorkap vandaan,radiateur stuk, dus morgen zit het er ook niet in
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Weet iemand hoeveel graden de kust is bij bijv. Wijk aan Zee? Zodat je weet wanneer het net aanlandig is?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Balen Promille4 ! ABC is ook redelijk positief: Woensdag komt een occlusiefront door in de ochtend (nog donker). Achter het front is de wind ZZW 15-18 knopen in Zeeland. Helaas langs de kust in het zuidwesten overal aflandig en later afnemend en nog meer aflandig. In het noordwesten gaat het wel een heel mooi dagje worden. Vanaf IJmuiden tot Texel liggen een aantal mooie spots die met Z tot ZZW sideshore condities hebben. Golven van 0,5 meter in het midden van de westkust tot 1,2 meter op Texel. Daar waait het met 25 knopen ook het meest. In het zuidelijke deel van Noord-Holland is het max. 20 knopen. Na 16u is het beste er wel vanaf. Mooiste moment is net na de lunch. Bij opkomend kunnen de golven even wat hoger worden, maar na 15uur komt de stroming er ook bij. Als het een beetje meezit ga ik morgen ook naar S'hout. Wie gaat er nog meer behalve Zwafra? En gebruikt iedereen zijn droogpak alweer of is het nog te doen in een wetsuit? Morgen heerlijke warme wind uit het zuiden
|
|
|
|
Langbeest
|
Zit een beetje te twijfelen Sander.
|
|
|
PeeWee
|
Eindelijk kan ik ook weer het water op. (wendy_kitesmiley)Morgen ben ik ook op Schellie te vinden. Ik denk om een uurtje of twaalf. Ik doe nog even mijn wetsuite aan.
See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
ben ik blij dat ik gister gevaren hebt, kwam uit me werk vanmiddag ,allemaal rook onder de motorkap vandaan,radiateur stuk, dus morgen zit het er ook niet in Lekker balen man. Eindelijk kan ik ook weer het water op. (wendy_kitesmiley)Morgen ben ik ook op Schellie te vinden. Ik denk om een uurtje of twaalf. Ik doe nog even mijn wetsuite aan.
See joes
Morgen kan ik niet. Jammer. Veel plezier. Ik heb gisteren weer voor het eerst in mijn droogpakkie gevaren. Lekker warm hoor. Kan nog best wel in je wetsuit, maar ik heb het liever iets te warm dan te koud.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ook maar naar schell, duimen voor genoeg woei
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik kan onderzoekjes doen waar ik maar wil. Morgen ben ik echter vrij en mijn dochter heeft vakantie. Ik ga dus lekker met die kleine op pad. Kitesurfen is te gek, maar met die kleine op pad is nog net iets leuker. Gezellie
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Kijk ...daar kunnen een hoop mannen wat van leren Als je nou een paddle hebt, neemt Klaas zijn surfplank mee. Kan jij kiten en je meissie paddelen . Nee veulsss te koud voor haar. Maak er maar een gezellig daggie van. See joe
|
|
|
robbertvandermeer
|
Nog mensen naar Wijk morgen voor een ochtend sessie?
|
|
|
kiterunner
|
Ik ga morgen middag naar wijk
Groeten: Kiterunner
|
|
|