|
joosie
|
Ja, schel is donderdag wel lekker zuid en een beetje oost kijken of ik eerder weg kan van t werk, dan zo rond1600 varen op schel!!! zie dat t aankomend weekend weer niks is
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb ook M.D moet om 14.30 weer op mijn werk zijn ...ik hoop dat de wind ook een beetje vroeg is ..
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ga woensdag alvast in een tentje op Schell slapen denk ik. Kan ik het water op, zodra de eerste zonnestralen het water raken Wordt iig gekite donderdag!!!! Jiiihhhhaaaaaaaa
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben donderdag ook vroeg klaar en ga richting schell ben alweer een beetje opgeknapt en de sneeuw valt vroeg dit jaar dus laatste kans om te varen
|
|
|
|
|
ditispablo
|
ZZO kan op Schel ? weer wat geleerd...dank en tot daar :-)
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ben donderdagochtend ook present op schel! Wel een stuk rijden vanuit Utrecht, maar je moet er wat voor over hebben...
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
donderdag effe mijn nieuwe plankie dopen op schell kom jij ook nog john ? ik ben er een uurtje of 3
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nee ik kan niet. Zoals Herman al zegt..........ik ga op kosten van jullie een daggie weg met het team. Bedankt
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nope. We gaan met z'n allen langs bij een heel rijke zelfstandige die in de badkamers en wc'tjes zit. Die gaat ons dan een workshop geven. En dat geheel gratis, omdat wij niet zoveel te makke hebben.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hé , Wordt deze uitnodiging/workshop: een cursus "Hoe leg ik voor weinig geld (door grootinkoop bij deze sanitairboer) zelf mijn sanitair aan?" of: "Wat is de beste manier om efficiënt te pissen en te schijten om weer geld te besparen op schoonmaakkosten voor de overheid?" of: "Krijgt deze sanitairboer door deze uitnodiging goedkoop een stel 'modellen' voor zijn nog te maken reclamefilmpie...?" Wel een originele teambuilding inspiratie... PS john: Gevolg van tests met aannames en deducties... jeweetwel
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ben donderdagochtend ook present op schel! Wel een stuk rijden vanuit Utrecht, maar je moet er wat voor over hebben...
Of verhuizen naar Noord-Holland
|
|
|
robbertvandermeer
|
Zou wel willen.. alleen vriendin wil niet. :-( Ben daarom maar in Amsterdam gaan werken, toch weer iets dichter bij de kust.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Cursusje "Who's the bozz in da houz!" doet wonderen... en anders je vriendinneke de geneugten van een cursusje kiten meegeven..., dan komt de rest vanzelf wel!
|
|
|
Woodmaster
|
Zie ik mijn naam???? Dus een uitnodiging! Tot morgen!
|
|
|
|