Langbeest
|
Grrrrrrrrr, zal aan je denken als ik uit het raam kijk...veel plezier
|
|
|
|
TBK
|
Jiiiihhhhhaaaaaaaaaaaaa..... Thanks Sander
Ik zou je drysuit maar meenemen echt warm is 't niet!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ik ga zo ook richting Schell....see you knmi: WIND: ZUIDOOST TOT ZUID 10-15 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 15-18 KN EN LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 18-23 KN. DE EERSTE UREN KANS OP UITSCHIETERS 25-30 KN. IN DE TWEEDE HELFT VAN DE PERIODE ENKELE KN AFNEMEND.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou mannen veel plezier he. Ik sla vandaag over. Al die poeha voor een uurtje kiten. Hoop voor jullie dat het een lekkere sessie wordt.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Schell was beter dan verwacht ,gezellie met John,Zwafra,Herman,Chris,Johan en niet te veel anderen.Rond een uur of 10 trok het open ,blue sky en de wind ging daarna goed aan ,en draaide naar ZZW....Goed gevaren met de 10m2 ,3 uurtjes. Daarna naar vandenBerg om mijn nieuwe Nobile NHP op te halen ivm garantiegeval van mijn boardje uit 2010. Anangekomen bij Erik,heeft die gewoon een 2012 Board geregeld voor me.Harstikke top Erik,superbedankt ,wat een service . Hieronder wat pics van mijn nieuwe aanwinst,ik ben zo blij als een kind
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat een mooi boardtje .. Peter en wat een service van VdBerg een nieuw 2012 board ...hopelijk kan je hem zondag gaan proberen . Het was vandaag trouwens ergg lekker op Schellinghout van 10.00 tot 12.30 heerlijk gevaren er stond een lekker windtje met soms uitschieters naar een knp of 20 .. en met een heerlijk zonnetje leek het wel zomer ...
|
|
|
Giertje
|
Proficiat Peter wat ziet het er weer supergaaf uit
|
|
|
Langbeest
|
Peter, heb je flyboard pads erop?
|
|
|
@LaurenS
|
Yep,vind ik zalige pads ,komen van mijn oude boardje af
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mooi boardje peter kan je weer effe mee voort mooie print en goede service van eric goeie gozer zondag ijburg ?
|
|
|
TBK
|
Ziet er strak uit Peter die nieuwe Nobile, nog in de kleuren van de Switch kites ook.
|
|
|
Langbeest
|
Zijn inderdaad goeie pads, mooi boardje trouwens. Zal wel super varen
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
het is weer weeeeeeekend !!!! hoop dat er zondag een mooi windje komt!! weer eens naar andijk of de zee op.
|
|
|
TBK
|
het is weer weeeeeeekend !!!! hoop dat er zondag een mooi windje komt!! weer eens naar andijk of de zee op.
Zee lijkt me geen optie met NO !
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Zee lijkt me geen optie met NO ! NO kan net aan sideshore zijn! Wind is meesal wel berekoud uit NO...
|
|
|
Giertje
|
Citaat van de beun! mooie print en goede service van eric goeie gozer. Uit de kast gekomen?
|
|
|
TBK
|
Zee lijkt me geen optie met NO ! NO kan net aan sideshore zijn! Wind is meesal wel berekoud uit NO... Ik denk dat het dan meer NNO moet zijn Jeroen ! Kom toch lekker naar Enkhuizen / (Medemblik) ! Jij hebt toch ook een Drysuit, dan kan je niet over koude wind praten maar meer een tropische bries ! ps. Bij teletekst pg.704 staat nu weer Noord voor zondag, morgen is 't West !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
uit de kast kom ik allang nie meer giertje ik maak de kast ijburg zondag komt allen barbeque
|
|
|
Giertje
|
NO zondag Hans kom gewoon gezellig naar Edam
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kan ik met de camper dan op de dijk staan ? volgens mij heb jij toch de sleutel van het hek giertje ?
|
|
|
Giertje
|
Hans voor jou doe ik het hek open.
|
|
|
kiterunner
|
Eric bij vd Berg weet nog wat service is. 3 maanden geleden is mijn 7 m2 kite 's ochtends op het strand van wijk aan zee lekgeraakt (er zat een piepklein gaatje aan het einde van mijn leading edge). Kom op zaterdag bij Eric en hij repareerde het meteen terwijl er genoeg klanten in de zaak waren. Dus ik ben daarna alsnog naar schellinkhout gegaan en de kite was weer als nieuw. Kijk, dan kom je nog eens terug voor het kopen van een nieuwe kite. Heb ik dus ook gedaan, een nieuwe Rebel 12 m2.
|
|
|