On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Gefeliciteerd dan maar Frank... als niemand het doet he...thx Beun!!! Als het niet waait... is het wel lekker stil hier zegmaar, ff doorbijten mannen en vrouwen, als de sprookjesvertellers gelijk hebben kunnen we binnenkort weer genieten van de herfst!!!! kop op! Ik weet het wor ook gek van af en toe, het is niet anders.... vanaf vrijdag mogen we weer de kou in LOL Waar gaan we heen...
|
|
|
Langbeest
|
Ja mooie he, die stilte..............voor de storm
|
|
|
Langbeest
|
O ja, gefeliciteerd Frank je ziet het niet aan je
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vrijdag gaan we los half daggie werken en dan effe lekker varen in de kou JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ey Frank, hopelijk geen K-U-T verjaardag... vrijdag ken je de blommen buiten zetten! Van harte man PS vrijdag ziet er al erg mild uit...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, eergisteren gaven ze nog 35 knopen op met stoten van in de 50. Nu alweer de helft. Gewoon afwachten. Varen zullen we het weekend
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Tja, eergisteren gaven ze nog 35 knopen op met stoten van in de 50. Nu alweer de helft. Gewoon afwachten. Varen zullen we het weekend Seekerz wete jonge! FF de verlore uurtjes terugpakke, weetje
|
|
|
|
franco
|
frank al weer 51 jaar(gewoon nog een jonge god) nog vele jaren op het water.
|
|
|
Sjaaky
|
Zo vandaag toch nog wat tijd besteed aan de kit-sport.
mijn Leading-edge van mijn 13 meter Waroo liep langzaam leeg en heb hem er vanmorgen even uitgehaald en toch 1 klein K@#&%$*-gaatje gevonden. Van de week plakken en controleren of hij weer helemaal lucht dicht is en dan kont het ergste klusje. De Leading edge bladder terug stoppen in mijn kite.
nou is mijn vraag:
"zijn er hier gasten die dat ook wel eens gedaan hebben en of julie nog tips hebben zodat ik geen dommen beginners fouten bega"
Nou ik zie jullie reacties wel tegemoet en tot op het water
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nog gefeliciteerd Frank !
Sjaaky, hoe heb je de LE bladder eruit gehaald ?
Ik doe het altijd zo:
-Aan elke uiteinde v/d bladder een touwtje (van je bar bijv) vastmaken zodat ze er in het midden allebei uitkomen. -Dan het lek fixen -Daarna de touwtjes weer gebruiken om de bladder weer door je LE te kunnen trekken
Heb zo het idee dat je geen touwtjes erdoorheen heb, dan wordt het wel heel lastig zonder gaat het niet lukken !
misschien heb je nog iets langs om de touwtjes toch door je LE te kunnen duwen ?
|
|
|
Sjaaky
|
Nee het touwtje ad ik al gefixt. Dacht meer dat je tegen het probleem aan zou kunnen lopen dat de bladder kan gaan draaien in je leading-edge bij het terug stoppen.
Het ritsje is nie zo groot en er moet toch een behoorlijke condoom door heen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Bladder netjes opvouwen en voor de ristopening leggen, 1 persoon trekt aan het uiteinde en de ander begeleid de bladder erin.
Als alles erin zit dan voorzichtig oppompen, niet te hard omdat er misschien een draai in kan zitten dat zie je meestal vanzelf en zoiezo even voelen of er geen plooien/draaien in zitten.
|
|
|
onderaqua
|
Felicitaties Frank tot op het water
|
|
|
audi
|
lekker klusje voor dit weer
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ik ga in het voorjaar weer het water op, ben nu druk met vrouwlief bezig om een eigen zaak te starten,dus heb me tijd ff beter te besteden, ieder die het kouwe water te lijf gaat met of zonder wetsuite of droogpak,
have fun keep it cool and safe
|
|
|
Langbeest
|
What's the business Stefan?
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo dat is cool man. Mijn vrouw zit te zeuren om een tatoo. Ze laat nu iets ontwerpen geloof ik.
|
|
|