Schijthekel aan om dat ding uit te trekken bij je voeten haha, volgend jaar maar een overjarige Ion Fuse dat lijkt me wel wat of.... een reisje naar Kaapstad of Brazilie
« Laatste verandering: November 23, 2011, 21:28:23 door Tim@C4 »
Schijthekel aan om dat ding uit te trekken bij je voeten haha, volgend jaar maar een overjarige Ion Fusion dat lijkt me wel wat of.... een reisje naar Kaapstad of Brazilie
Pak lekker laten voor wat het is en op naar Brasil
Gul heeft geen sokken en Ion ook niet, Fuse is wel van een veel betere kwaliteit en krijg het toch vaak koud in die Astro als je op de kant staat en er een koud windje op staat. Als ik dan weer teveel kleding aantrek ga ik zweten en dat is ook niet echt prettig.
check! Ga eigenlijk altijd bij de pier, dus laten we daar afspreken, kunnen we even opwarmen in Aloha, mocht dat nodig zijn. Staat al een lekker windje!
Voor wie naar Schellie wil, er staat hier al een redelijk windje bij mij achter aan het Hoornse Hop ! Nu gemiddeld 15 knopen, gaat in de loop van de dag nog toenemen als ik txt 707 mag geloven !
Zoals de voorspellingen er nu uitzien voor morgen, ben ik rond 9 uur op Schellie. Na 12 uur kakt de wind helemaal in. Ga ik dan wel moe maar voldaan werken.
Iets moeilijkers: welke dag is de komende week de beste dag om te kiten??
Nee, voor mij is dit moeilijker... Wat doe ik niet goed met de link om het filmpie actief te plaatsen: Wel met complete link of alleen de unieke code?? Of moet ik ergens een verstopte button activeren...?
De windverwachting verandert bij de dag nu ziet het er voor morgen (vrijdagochtend ) weer wat minder uit en lijkt zaterdag erg goed te worden ....(zon en wind)
Voor wie naar Schellie wil, er staat hier al een redelijk windje bij mij achter aan het Hoornse Hop ! Nu gemiddeld 15 knopen, gaat in de loop van de dag nog toenemen als ik txt 707 mag geloven !
En bedankt he. Ik was er net, geen kiters en geen wind, dus voor jan l..gereden Maa ja beter 100 keer voor jan l..l dan een kitesessie te hebben gemist
Citaat
Nee, voor mij is dit moeilijker... Wat doe ik niet goed met de link om het filmpie actief te plaatsen: Wel met complete link of alleen de unieke code?? Of moet ik ergens een verstopte button activeren...?
Knippen en plakken en dan gaat het heel makkelijk, pak de bovenste balk met de http Nog even en dan gaan we weer in de sneeuw