|
arvidnl
|
vrijdag,zaterdag en zondag vrij om te kiten!!maar eerst maar is kijken waar we vrijdag kunnen kiten. zal denk ik wel wijk worden.
|
|
|
franco
|
eindelijk zondag weer kiten en dan heb ik eindelijk ook tijd, wie vrijdag en zaterdag gaat wens ik veel fun, en wie gaat er zondag morgen voor een vroege sessie!!!!!!!!!!! en dan ouwe wets naar schellinkhout. ik heb er zin in, moet nog even geduld hebben. IK WIL MORGEN VRIJ WIE WIL MIJN BAAS BELLEN.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
leuke filmpjes! en me autootje houd ook wel van een pak sneeuw
He Patrick misschien ff verder trainen voor je volgende stap...
http://vimeo.com/1234123
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
En bedankt he. Ik was er net, geen kiters en geen wind, dus voor jan l..gereden Maa ja beter 100 keer voor jan l..l dan een kitesessie te hebben gemist Heb die TBK je weer mooi bij je pik ouwe. Nu windsurf je al vanaf je 20ste en kite al bijna 10 jaar en nog weet je niet wanneer het waait Voor al die keren dat jij voor jan LUL heb gereden had je een kite en board kunnen kopen.
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Beter dan als een Zjagerijnige azijnzeiker thuis te zitten Ja vervelend he als je alleen thuis zit, en er is zoveel te doen, maar je mag niks omdat je twee linkerhanden heb.
|
|
|
|
Teigetje
|
Sfeer zit er weer lekker in mannen Ja he, we zijn net een getrouwd stel, hele dag zeike tegen elkaar Maar toch houwe we van mekaar.
|
|
|
mocem
|
morgen en aankomend weekend mag alle frustratie eraf gekite worden. Eindelijk weer een weekend met weinig bier en veel kiten ipv alleen maar veel bier.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgenochtend kijk ik het nog even aan ...zaterdag en zondag ben ik weer zeker van de partij... knmi: Vrijdagochtend wordt de bewolking van het westen uit dikker en trekt er een gebied met regen van over ons land naar Duitsland weg. In de middag volgen er vanuit het westen opklaringen. De middagtemperatuur wordt ongeveer 10 graden. De zuidwestenwind is matig, aan de kust en op het IJsselmeer krachtig, in het Waddengebied mogelijk af en toe hard 7 Bft. In de avond trekken enkele buien over het noorden van het land. De wind trekt daarbij in het Waddengebied aan tot stormachtig 8, met kans op windstoten...
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
wie oh wie gaat er richting Muiderberg . kom net uit me nachtdienst en ben fit zat om nog even het water op te gaan .
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
tja mberg is is dichtbij voor mij schel is net iets te ver rijden na me 6 weken aaneengesloten nachtdienst gedraait te hebben. dus wil weer het water op na heel wat weken niet gekite te hebben
|
|
|
FlyingHigh
|
Had je geld nodig ofzo? Zes weken nachtdienst....pfff... Das niet gezond!! Hoop voor je dat het lukt met ZW daaar. De woei komt nu wel achter de bomen van de oplaat plek vandaan . Succes en be carefullll
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Effies bakkie doen, broodje smeren en naar Schellie. Muiderberg is zwaar aflandig dus een vette NOGO. Ondiep of niet, blijft gewoon aflandig. Als je in de sh&t komt, is er niemand om je te helpen. En de wind is ook nog vreselijk vlagerig.
|
|
|
|
Guust
|
Nog iemand naar Wijk?
|
|
|
arvidnl
|
ja ik,:-) haal om 10 iemand op en gaan dan met zijn 2en vanuit a'dam richting wijk-pier! zie je straks?
|
|
|
Teigetje
|
Zo, dat was weer een topochtend op Swoody, heerlijk met de 10 gekite tot een uurtje of 12. Lekker rustig met een mannetje of tien op het water, heerlijk. Alleen jammer dat bij het aantrekken van me droogpak me enkelseal scheurde, dus dat wordt weer effe knutselen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Was weer een toppppperrrrrtje vandaag op Schelllll . Heerlijk kunnen knallen en ouwehoeren. Waren er al om 9 uur
|
|
|