|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
GDVRDEGDVR , ben ik nou de enige stumper die door de weeks gewoon moet werken ??!!! Sorry mannuh.....moest ik ff kwijt Lucht het een beetje op Leon. Voel je de frustratie al wegtrekken doordat je het kwijt bent. Ontspan, ontspan, ontspan. Doe dat ontspannen dan vooral op je werk, zodat wij morgen weer lekker los kunnen gaan op Schellie. Als jullie nou allemaal aan het werk gaan, hebben wij het lekker rustig op het water. Uit de grond van mijn inktzwarte hart wil ik jullie bedanken voor dit offer.
|
|
|
|
GetHigh
|
ga nu weer terug van wijk nog wel lekker gevaren 15knopen was wel minimaal en dikke bakken maar ja toch weer 1.5 uurtje kunnen meepikken . Voor degene die vanmiddag gaan nog veel plezier. by the way zee is toch een stukje warmer dan schel.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Had vanmiddag nog naar Schellinkhout willen gaan ...maar kon geen uurtjes opnemen en volgens mij is de wind ook zoveel ... voor degene die nog wel even gaan ...veel plezier
|
|
|
franco
|
kan weer niet eerder dan het weekend SNIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Niks gemist op Schel. hoor.... het was (niet de hele tijd) net vaarbaar... Beetje vechten om hoogte te houden, meer niet...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Had vanmiddag nog naar Schellinkhout willen gaan ...maar kon geen uurtjes opnemen en volgens mij is de wind ook zoveel ... voor degene die nog wel even gaan ...veel plezier @Swaffi Niks gemist hoor... Dat was vanmiddag dus echt 3x nix met lowend 9,5 knopen en "high"end 13 knopen Los van een gezellig 'strand'onderonsje met een vaal zonnetje waren er nog een paar met 13, 14 of 15 meter maar wel met deuren of allround raceboards. MAAR MORGEN WORDT HET BETER!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb ik weer goed gegokt, zag op me werk dat er weing wind stond, heb de gok genomen om maar door te blijven werken ipv verlofuurtjes opnemen.
|
|
|
BdB
|
Morgenochtend nog iemand op Schell?
|
|
|
|
BdB
|
Okee thanks, twijfel nog een beetje omdat vandaag een strak windje was voorspeldt en eindelijk niks was.
|
|
|
Ride
|
Morgen wordt het echt wel goed hoor. Vooral in de ochtend. Check anders morgenochtend gewoon nog even TT707. Wel regen, maar ach..............nat worden we toch.
|
|
|
|
|
|
|
|
cypher26
|
beulen beulen en nog eens beulen........wordt er ook nog gewerkt? Helaas moet ik gewoon snoeihard beulen op t werk. SHIT!! Life is unfair
|
|
|
Ride
|
Ja, sneu voor je cypher. Bedankt dat jij de economie draaiende houdt. Gaan wij wel lol hebben. Dank je wel meester Beun. We doen wel een extra jiiiiihhhhhhaaaaaaaaaaaaaa'tje voor je.
|
|
|
|
Ride
|
Ja en morgen loopt ie met lieslaarzen en een gele zuidwester met een schepnetje in zijn handen door het water te banjeren. Ik let wel een beetje op hem.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ben dit weekend weer beschikbaar dus moet effe geduld hebben vaarze morgen
|
|
|