Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
volgens buienradar rond 9uur droog Maak je borst maar nat er komt zo nog een lekker buitje aan. Ik wacht effe op de auto (vrouwtje moes nog winkelen)en ga denk toch maar naar Wijkiki, vind ik er net iets beter uit zien.
|
|
|
Woodmaster
|
Ijmuiden is er ook klaar voor...en ik ook!
|
|
|
Langbeest
|
veel verschil met de evo van 2011 Zeekers, het is nieuwer Vliegt beter, springt beter, low end is beter, high end is beter, bardruk is beter, inzet bereik is veel beter. Elk jaar hetzelfde verkoop praatje he, net als vroeger met het windsurfen, het spul werd elk jaar beter. En laten we er met z'n allen gewoon aan meedoen.............
|
|
|
Teigetje
|
Zit net op de webcam van aloha te kijken maar daar waait het amper nu, zag een windsurfer dobberend voorbij komen Webcam scheef helemaal niemand op het strand. Misschien toch naar Swoody.
|
|
|
Langbeest
|
Omdat er net een grote bui voorbij is gekomen. Nu waait het weer hier aan de kust
|
|
|
Teigetje
|
Nu waait het weer hier aan de kust Kan wel zo zijn maar die windsurfer staat er bij kijkt er na. Er staat 1 man op het strand te kijken verder errug rustig daar Tevens verder geen mens op het water daar, ga dus al is het alleen maar voor de gezellie lekker naar Schelli. Geloof dat me vervoer ook net komt aanrijden Oh ja ik zit nog aan de koffie.
|
|
|
Langbeest
|
Je hebt gelijk kerel.......
|
|
|
|
TBK
|
En de wind is weg ! , oh nee nu komt ie weer ! Ik kom later in de middag nog wel ff kijlken, moet nog aan de gang voor Sinterklaas ! Kost allegaar weer een g@dsvermogen !
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het zonnetje begint te schijnen ...even mijn spullen pakken en dan ga ik zo ook naar Schell.. Hopelijk blijft de wind een beetje doorstaan ..
|
|
|
joosie
|
Zo was weer lekker met de 7,5m kahooona op schel van 8.30 tot 11.15 lopen knalle wat een heerlijke sessie met patrick, roald en ik op een leeg!!! schellinkhout( nou ja en 1 windsurfer ) Helemaal kapot nu ff broodje en de studie boeken weer in de wind is ook flink afgenomen zie ik, nou iedereen die nog gaat vandaag heul veul plezier
|
|
|
|
|
franco
|
en was het nog wat marco, ik moest werken en zondag eerst carkit inbouwen mischien in de middag nog even morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
franco
|
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel regen richardt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Helemaal geen regen ...lekker zonnetje en een Westen wind van zo,n 16-25 knp heerlijk de hele middag met mijn 9 mtr gevaren.. het was gezellig druk en nog niet koud ..... dus je heb niets gemist Richard
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekkere sessie gehad op schel , later draaide de wind meer naar west en wat vlageriger maar nog steeds af en toe lekker hard !
Geen regen gezien hoor franco maar wel erg koud dat zoete water, morgen maar weer de zee op en naar Zandmotor !
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was wel lekker op schel maar de wind was raar. Het ene moment net genoeg om hoogte te houden, daarna was ik zwaar overpowered. In het begin lukte 't allemaal wel maar daarna toch veel gepruts en lande toen bijna niks meer. Springen in de high end van m'n kite is toch wel lastig. Wanneer betegelen ze schel overigens eens, wat een baggerpoel die parkeerplaats. Water overigens goed koud.
|
|
|
|
Langbeest
|
Leuk om te zien Manfred.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Grappig om te zien, best wel wat km's leggen we af zeg
|
|
|
Teigetje
|
Ja Toppie zon ding Manfred, zat er toevallig vanmiddag nog aan te denken en jij heb er gewoon 1. Topdingetje. Wat is het ok weer voor een telefoon. Erikson , Sony, Samsung Oh ja Ries Niets gemist hoor, Heb gewoon aan me 10m gehangen meer niet
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
he theo, het is een sony Xperia active, een android smartphone. gewoon een complete telefoon met camera en met internet enzo en waterdicht, niet om te duiken of zo, maar gegarandeerd gedurende 30 minuten 1 meter onder water. en dat red ik zelfs wanneer ik naar mijn plankie moet zwemmen ook handig op wijk, dan hoef ik de phone niet meer in de auto te laten, hij kan gewoon mee het water op. de belangrijkste reden dat ik hem gekocht heb is dat ie waterdicht is en dat ie ANT+ ondersteunt hiermee kan je allerlei sensoren koppelen zoals hartslagmeter en op de fiets snelheids en cadansmeter en dat gebruik ik veel bij trainen. de gps bij kiten is leuk voor een keer, maar dat ga je niet elke kitesessie doen. ik werk niet bij sony maar dit is wel een hele gave phone: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperia-active?cc=nl&lc=nl#view=overviewhier een uitgebreide review (in het engels): http://www.dcrainmaker.com/2011/09/hands-on-review-of-sony-ericsson-xperia.html
|
|
|