audi

|
Je kan toch alle smartfone's in je droogpak doen en de app aan zetten 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Mooi dingetje Manfred, ik hou hem in gedachte als de mijne de geest geeft..  Waar gaan we morgen naar toe mannen zee of Swoody. 
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
Je kan toch alle smartfone's in je droogpak doen en de app aan zetten  Vaar jij het hele jaar in je droogpak? 
|
|
|
Giertje

|
Citaat van manrot! de belangrijkste reden dat ik hem gekocht heb is dat ie waterdicht is en dat ie ANT+ ondersteunt hiermee kan je allerlei sensoren koppelen zoals hartslagmeter en op de fiets snelheids en cadansmeter en dat gebruik ik veel bij trainen. de gps bij kiten is leuk voor een keer, maar dat ga je niet elke kitesessie doen. Top man wat ik graag wil weten Manfred. Zit er ook een hoogtemeter op ? 
|
|
|
Teigetje

|
Top man wat ik graag wil weten Manfred. Zit er ook een hoogtemeter op Heb jij toch niet nodig Giertje, zo hoog als jij gaat is niet te meten. 
|
|
|
manrot

|
Gps is voor hoogte niet zo nauwkeurig, dus dat gaat niet echt werken.  Maar......er zit ook een barometer in, en dat is wel heel nauwkeurig, zodra die geijkt is. Nu is het alleen wachten op een App die er ook iets mee kan doen, zoals onthouden hoe hoog je ging
|
|
|
FlyingHigh

|
Leuk speeltje, Manfred Lekker kunnen spelen op Schell vandaag  . Wel 2 mega klappers gemaakt, maar door mijn impactvessie perfect opgevangen  . Was een raar windje vandaag .... Dan aan, dan weer uit, maar af en toe echt flinke woei. Hoop gezelige mensen weer daar te vinden vandaag  Morgen ff verder met huis leeghalen en dan maandag weer en daggie knalluhhh
|
|
|
Giertje

|
Ja Ja Ik weet het Teigertje. Dat was weer een balletje voor open doel. 
|
|
|
Woodmaster

|
IJmuiden, golfjes knallen!
|
|
|
Teigetje

|
Het Haring Happer,  Ben je al weer aanspreekbaar ouwe zuipschuit.  Ga je het alcohol er nog uit kiten vandaag of mot je weer wat.  Boodschappen doen met schoonmoeder, suprise maken, rijden voor dochter met de handbal.  Ik ga een lupaatje maken, sch#ten, bakkie leut ingieten en klaar voor vertrek. 
|
|
|
|
|
|
manrot

|
ps adres zandmotor: Markus adres zandmotor/kijkduin Machiel Vrijenhoeklaan, 2554 den Haag, deze uitrijden tot rotonde.
|
|
|
Haring High Richardt

|
Even googelen, ziet er goed uit teigert, zulle we hier eens heen gaan ???  Hoelang moet je lopen met je spullen en mot je betalen om te parkeren ???? De Zandmotor is een walhalla voor Kitesurfers. Op een goede avond (zon, flinke wind) zijn er wel 100 kites tegelijk te zien. Bij de punt van de Zandmotor zijn speciale golven die aantrekkelijk zijn voor gevorderde kitseurfers, terwijl de baai van de Zandmotor juist vlak water heeft en geschikt is voor beginners. Het is afwachten hoe lang deze situatie zo blijft, omdat de Zandmotor voortdurend verandert http://www.dezandmotor.nl/nl-NL/actueel/nieuws/43-kitesurfers-vermaken-zich.html
|
|
|
|
|
ditispablo

|
Tof hoor Zandmotor, gasten. Ik ben herstellende van operatie aan Neuspoliepen jl dinsdag. Hopelijk dus snel weer dabei met meer Frisse Lucht ! Veel plezier daar en kite safe
|
|
|
manrot

|
weer heerlijk gevaren op s'wood.  toen ik aankwam viel de wind iets tegen  , dus maar met de 12 M het water op.  vrijwel direct daarna kwam de wind weer terug,  12 M was flink werken, en vol gedepowered gevaren.  heerlijk rustig 15 a 20 kiters max was de hele zomer maar zo  oh ja even ander app geprobeerd om gps op te nemen: http://connect.garmin.com/activity/132572453deze geeft iets duidelijker de max speed aan.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
weer heerlijk gevaren op s'wood.  toen ik aankwam viel de wind iets tegen  , dus maar met de 12 M het water op.  vrijwel direct daarna kwam de wind weer terug,  12 M was flink werken, en vol gedepowered gevaren.  Ik had je gewaarschuwd...  heerlijk rustig 15 a 20 kiters max was de hele zomer maar zo  ...om 10:00 waren we maar met zijn 2tjes  op het water  was alleen wel frissssssscch! Topperrtje... grappig, het lijkt wel alsof bij jou de wind weer meer naar ZW is wezen draaien, vanochtend kwam hij westelijker Hoe zit het met de hoogte van deze apps... Hoogte Winst hoogte: 154 ft Verlies hoogte: 154 ft MinElevation: -20 ft MaxElevation: 6 ft hejje nu sjumps van 154 foot gemaakt... of toch maar realistischer van 6 foot??? 
|
|
|
manrot

|
ja ja waarschuwen doet pietje paulusma  ook altijd..... maar wat er van uit komt is altijd maar afwachten achteraf (maar ja dan weet je altijd alles) had ik toch de 9 m er op moeten zetten later voer bijna iedereen met 9, enzelfs 8 en 7 gezien. ach ja een keertje werken is ook niet erg 
|
|
|
manrot

|
hoogte met gps gaat over zulke korte verschillen niet helemaal goed. er zijn hele verhandelingen op internet of de nauwkeurigheid van gps. Afstanden en snelheden zijn vrij nauwkeurig, maar in de hoogte zit een marge. Meestal zit er 20 meter speling in de hoogte, alleen wanneer je lange tijd over een weg rijdt dan rekenen de meeste programma's een gemiddelde uit en dat komt vrij dicht in de buurt. je ziet dat ik van -6M , naar + 2 M ben gegaan (1 foot is 0.3048 meter), overall zal dit kloppen, alleen de pieken (= sprong) kloppen meestal niet. en als het wel klopt dan heb ik 8M hoog gesprongen  wat wel leuk is om te zijn hoeveel je 'hoogte' je verliest bij een sprong. totale winst aan hoogte is 154 feet, verlies ook dus ik ben weer met beide benen op de grond, en op de zelfde plek 
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Was vandaag lekker op schellie, mooi windje, niet zo vlagerig en aan/uit als gister, redelijk constant rond de 20 knopen dus mooi 10m weer. Ook nog een aantal keer over de dijk gekeken dus dat weer lekker. Heerlijk rustig ook, was er 's middags en max 15 kiters tegelijk op het water.
|
|
|
onderaqua

|
En zo was het, gewoon lekker met de 9 op Schellie. Op de parkeerplaats kan je tegenwoordig ook varen. Wat een bende.
|
|
|