|
|
Chris c
|
Jammer Sander.. v/h weekend ziet het er ook nog goed uit!
Toch maar naar schell vandaag..
|
|
|
DXP
|
zijn er nog mensen die wel naar Ijmuiden gaan? ben van plan om er rond een uur of half een te zijn
|
|
|
|
Jelle
|
Ha Richard, ik zat dichterbij IJmuiden, en het woei verrukkelijk. Verste unhooked raileys ooit gemaakt Ik moest om 1200 al weer stoppen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Was vandaag idd erg lekker en gesjellig op Schelli. Max 7 personen maar vnl 4 op het water: Gewoon chillingfreezing! Eerst om 10:00 met 12m relaxed gevaren waarbij de wind steeds meer aanwakkerde Grappig dat Chris c ff later zelfs al met zn 6m Reo full speed aan het heen en weren was.... Daarna (11:30) de 9m opchepompd en eerst weer full power gevaren maar die moest steeds iets meer gedepowered worden. Uiteindelijk 13:30 eraf gegaan: moe, koud maar erg voldaan Eeeeennn... mijn eerste sprongen afgemaakt: geland en doorgevaren!! Yeeeeehhhaaaaaaaaahhh @Herman: insturen en downwind landen... werkt fantazties! second hand nobile is retestrak in het sliden, de snelheid en de pop... en dat probleem dat het bort zou prikken in de chop is gewoon de techniek/gewichtsverdeling erop aanpassen: nullo problemo met de ollies
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
eeehhh John, volgens mij vond je het zelf ook f0€king koud! ....maar de rest was echt helemaal TE GEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKK PSSS: Dus wie komt er morgenmiddag nog meer naar Schelli... pakweg neem m beet 14:00/14:30?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou, vooral na de eerste sessie dacht ik effies dat mijn vingertoppen eraf vielen. Daarna geen last meer gehad. Gelukkig maar.
|
|
|
|
|
|
TBK
|
De koffie was top Klaas, alleen hier moet je betalen en bij VDB is het gratis ! ps. Ik heb net een nieuw 7 metertje besteld maar als ik het nu zo bekijk met wind kan ik ik beter een 5 metertje nemen, m'n achtergevel wordt er bijna uitgeblazen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gaat hem trouwens niet worden voor mij vandaag. Toch nog even naar het werk gegaan en ik weet nu al dat het gaat uitlopen. Balen weer. Nou ja, weekend dan maar weer. Veel fun vandaag mannen.
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Als het toch een Razor geworden is, ik hou de mijne met m'n 70kg prima in vlagen richting de 40kn.
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hey mannen, gaan we nog het water op vandaag. Of ben ik vandaag alleen vrij Theo , vanmiddag tussen 1 en 2 op Schelli Ries, ben jij er ook?
|
|
|
|
|
audi
|
ik kom ook na het eten
|
|
|