Chris c
|
Vandaag Ijmuiden helemaal alleen. 6mtr. Richting Zandvoort en weer terug.
temp goed en een lekker zonnetje.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat ben je toch een bikkel. Mijn vrouw vraagt of je een foto van je zelf op het forum wil zetten Jij had me wel herkent denk gerrit , maar voor je vrouw ben ik de 3de van links, de meest vette van het gezelschap Das niet zo mooi Herman , toch niets ernstigs ?? Hoe laat ben je op Schell ??
|
|
|
Giertje
|
Richard ze zal je wel op willen eten.
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Vandaag Ijmuiden helemaal alleen. 6mtr. Richting Zandvoort en weer terug.
temp goed en een lekker zonnetje.
Als je maar LOL hebt Chris... begint zeker al te wennen de nieuwe 6!!!
|
|
|
Chris c
|
Het is echt een kite waar je een paar keer mee moet varen om er goed mee weg te komen. Kom met de reo 6mtr goed weg vanaf 22knp, nu nog strapless varen... Morgen maar weer naar IJmuiden.
|
|
|
FlyingHigh
|
Is er iemand die een update kan geven voor Schell??? Wijdenes geeft nu 15/18 en Berkhout 14/19.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Als ik ga dan ga ik nu. Moet alleen ff een goede update hebben qua wind. Geen zin om op en neer te varen!!
|
|
|
TBK
|
de wind op schel is bijna 20 knopen, wel fris maar dat is een emotie volgens HH
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jawel Ries, mijn ma is laatst overleden en dat was niet nodig geweest Nog gecondoleerd en sterkte Als ik ga dan ga ik nu. Moet alleen ff een goede update hebben qua wind. Geen zin om op en neer te varen!! Kom er net vandaan en was echt weer voor op en neer te varen , had met mijn 13 wel kunnen varen maar na zo,n topsessie van gister had ik daar geen zin in Als je maar LOL hebt Chris... begint zeker al te wennen de nieuwe 6!!! Is er nog een nieuwjaarssessie bij Aloha,Sander
|
|
|
|
TBK
|
Is er nog een nieuwjaarssessie bij Aloha,Sander [/quote] Nog de beste wensen voor 2011 trouwens Ries , was ik ff vergeten. Kom maar op met de uitnodigingen Sander voor de nieuwjaarssessie in en bij de bunker ! Ik heb er zin in.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Teigert morgen nog vrij ?? Wat is het morgen ok weer........ oh ja vrijdag jippieeeee altijd vrij op vrijdag Mottuh we naar de zee toe joh, is dat nie eng dan............ Hoelaat, mot ik brod meenemen, mot ik rije, mot ik me pijpe nog een keertje lijmen dan maar Roept u maar belt u maar. Maak mij nie uit hoor, kvin alles goeh......ben dr bijna klaar voorh. bei de wee, heb net guru getsjekt maar het is vanaf 12 uur maar un zunige 19 knopies hor, das net te kort voor jou denk ik. Of heb je een Flysurfer van 20 m gekocht op marktplaats
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waar haal je die goeie wind voor vanmiddag vandaan Guru geeft voor IJumuiden nog maar 12-13-14-15- knopies aan, ken net Tevens ligt er boven de noordzee een giga regenpallet Kweet nie hoor maar heb er weinig vertrouwen in. Heb maar wel me seals gister weer gelijmd, zit nu meer lijm als rubber op.
|
|
|
onderaqua
|
Wat een taol heren,pijpen,sealen,kadaver,zo veul.
Afzien als je niets te doen hebt op een regenachtige dag.
|
|
|