zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hans ..Morgenochtend zal het nog enige tijd regenen en tegen de middag wordt het droog .. ik ben er vanaf een uurtje of 12.00 ..ik zie je morgen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gezellig word er nog gevaren ook ?
|
|
|
|
zwafra
|
Wat denk jij dan . ..het is 9 graden en er staat wind ...het is wel de bedoeling dat je ook het water op gaat....ik ga wel weer een keer het zoute water proeven
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
goedenmiddag heren van het zeer goede leven WAT NOU zie ik het goed word er eindelijk weer eens gewerkt harinkie en sjonnie natuurlijk ongelofelijk hoelaat gaan we verzamelen morgen ????? heb er zin in
Ik ben al lekker om 09.30 uur op de Pier. Tot morgen mannen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heyjohn gezellig man dacht dat je moest werken uurtje of half 10 dan ben ik er ook aloha toch ?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
De start van egmond pier egmond is om 9:30, dus ik hoop zo tussen 10:30 en 11:00 bij aloha te zijn.... Hangt een beetje van de wind af
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
heyjohn gezellig man dacht dat je moest werken uurtje of half 10 dan ben ik er ook aloha toch ?
Yep, Alohaaaaaaaa
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
De start van egmond pier egmond is om 9:30, dus ik hoop zo tussen 10:30 en 11:00 bij aloha te zijn.... Hangt een beetje van de wind af Misschien zie ik je nog... langsrijden succes iig Weer voor morgen volgens KNMI: SIGNIFICANT WEER: TEN OOSTEN VAN HET KOUFRONT LICHTE (MOT)REGEN, MOGELIJK MET EEN VERSCHOLEN BUI. TEN WESTEN VAN HET KOUFRONT VOORAL IN HET NOORDEN ENKELE REGENBUIEN. LANGS DE KUST MOGELIJK MATIGE TURBULENTIE. . WIND: TEN OOSTEN VAN HET HET KOUFRONT ZUIDWESTELIJK ROND 15 KN. TEN WESTEN VAN HET KOUFRONT WESTELIJK 15-22 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 22-30 KN. LANGS DE KUST EN IN EEN BUI IS DE WIND VLAGERIG MET UITSCHIETERS 10-15 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Zoo lekker gevaren vandaag met de 9m C4 Wel druk bij de pier, maar werd gelukkig ook snel weer rustig!
|
|
|
zwafra
|
Wat een TOP dag op WIJK... goed windtje behoorlijk golven en gezellig druk .. Wind recht op de kust je kon zo van de pier naar wijk varen mooie vlakke stukken er tussen om lekker hoog te gaan .. Heb helaas niet iedereen gesproken (was wat laat 11.45 ) en ik heb het koffie uurje s,morgens gemist ..
|
|
|
|
S@nd3r
|
Heerlijk gevaren met de 7 meter, daarna nog ff met de kite kings een bakkie gedaan bij Aloha, nog bedankt hiervoor Beun, wel een rare manier om je geld (wit) te wassen. Eerste sessie van het jaar zit er weer op. Morgen nog mensen het water op?
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ik heb een paar kiters gezien.... Terwijl ik tegen de wind inbeukte Ik kan uit ervaring vertellen, dat jullie een lekker windje hadden
|
|
|
|
onderaqua
|
Jammer dat ik nu net weer moest werken. Volgend jaar beter. See joes op het water, en nu op naar 1maart Capo Verde voor 11 days.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer een lekker knaldaggie met een echt mooi zeetje, leuk om iedereen weer te zien die altijd maar op schel zitten te niksten Kelly ook weer mooi hoog en overpowerd met de 7,5 bandit haha, waar was je 7m C4 ? Peter (laurens) morgen ijmuiden ??! Uurtje of 11 is wel mooie tijd dacht ik ? Sander ook weer bedankt !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Probeer morgen ook naar IJmuiden te komen Tim, mot de wind niet veel meer gaan afnemen hoor. Peter zei vanmiddag dat ie morgen een rustdag neemt. Hij trekt het niet meer.
|
|
|
@LaurenS
|
Peter zei vanmiddag dat ie morgen een rustdag neemt. Hij trekt het niet meer. En zo is Dat !!!!![/size]
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Noord-Hollanders bedankt voor jullie reakties het was weer een 'TOP 6ie' @ wijk, laten we dit voortzetten voor 2012... Geweldig bedankt voor jullie opkomst, lekker om iedereen weer samen te zien... jammer dat sommige er helaas niet bij konden zijn... skoit geburt!!! Ik zeg volgend jaar weer!!! deze zomer BBQ-en met ze alle??? Weet nog niet of ik morgen ga... maar voor wie wel gaat... je weet toch!!! Heerlijke hobby hebben we toch Op naar de volgende 6ie
|
|
|