|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was top vandaag, heerlijk gevaren en op 't eind toen de meeste er af waren ff lekker doorgelift naar grote hoogten , vlaagjes waren best lekker. Morgen ff richting ijmuiden, wel vroeg, in de middag gaat de wind uit.
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo naar IJmuiden , ideaal met NW !
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hopen dat die wind nog een beetje doorzet, momenteel 18 om 22 knopjes, moet kunnen, have Fun. Ik ga chilluh
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekkere filmpie Erwin em mooie foto's Jepe Ik neem vandaag een rustdag. Kan me pak effe goed drogen en morgen op de post om er maar us nieuwe seal an te laten zetten.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Bespaar je de moeite Tim. Komen net terug van Ijmuiden. Ff gemeten en het was 16 met vlagen 18 knoopies. Waren een paar machotypes bezig en die konden niet eens hoogte lopen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Komen net terug van Ijmuiden en wind was minimaal: rond 15 knopen... en dan weten dat het alleen minder wordt Wat een arrogant zootje posers daar zeg!!
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
ja maar ik wil zo graag? Is de wind nu nog steeds niks?
|
|
|
Frank82
|
Pfff, net wakker, ff zien of ik nog ga. Wind is nu wel goed volgens actuelewaterdata.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Komen net terug van Ijmuiden en wind was minimaal: rond 15 knopen... en dan weten dat het alleen minder wordt Wat een arrogant zootje posers daar zeg!! Jammer ,Ik had gehoop dat het vandaag nog een kitesessie in zou zitten ,want het kan nu wel weer even een tijdtje over zijn ...komende week ligt er een hogedruk gebied (weinig wind ) en vanaf volgend week wordt er een kou aanval verwacht .... http://www.telegraaf.nl/binnenland/11260204/__Vorstaanval_in_de_maak__.html
|
|
|
|
|
Frank82
|
Ik skip em vandaag, heb nog wat klussies te doen en geen zin om voor kans op weinig wind heen te rijden en 7.50 te betalen.
|
|
|
Langbeest
|
Allemaal bedankt voor de leuke reacties Blijft ook leuk om te doen, zeker met deze omstandigheden. Nadeel van deze windrichting was dat jullie allemaal heeeeel ver uit elkaar aan het varen waren.
|
|
|
S@nd3r
|
Net terug uit ijmuiden, heerlijk gevaren met de 9meter, was goed te doen vanaf uurtje of 10 tot 1300. Herman en klaas ik heb jullie dan waarschijnlijk net gemist.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Net terug uit ijmuiden, heerlijk gevaren met de 9meter, was goed te doen vanaf uurtje of 10 tot 1300. Herman en klaas ik heb jullie dan waarschijnlijk net gemist.
Dan weet ik iig Sander dat jij het nivo van aangename gasten enorm verbeterd hebt daar in Ijmuiden @Erwin Super filmpie!! Alleen maar gave gasten en acties!!
|
|
|
FlyingHigh
|
Klopt Sander, wij waren net weg. Zag dat hij later wat meer aangetrokken was. Ik heb toen wij er waren 16 knts gemeten met vlaagjes 18. 10 min waarneming gaf toen 20 knts aan. Later gaf die 23 aan dus zal wel 20 knts geweest zijn. Prima windje om lekker te spelen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een topdaggie weer zeg, weet het niet hoor maar ik stond gewoon goed gepowerd met de nieuwe 9m. Wat een lekkere kite hij is weer verbeterd , heel stabiel meer power en ook in de loops Later nog wat gespeeld in de mooie golven, jullie waren gewoon te vroeg hoor zonde an de dag om thuis te zitten
|
|
|
Frank82
|
Zag dat ie idd gewoon stabiel bleef. Had gewoon moeten gaan want erger me nu . Naja, wel weer wat lampjes op kunnen hangen enzo.
|
|
|