zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Goed bezig Jerry Gefeliciteerd .... Hier even het plaatje voor morgenochtend ...
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nog andere zoutwater kandidaten of gaat iedereen naar Schel. IJmuiden/wijk iemand?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Gefeliciteerd Jerry toppertje hoor. Kleine jongens worden groter en groter. Hoop voor Jerry dat ie nu eens uitgegroeid is hoor, volgus mij is ie de twee meter al gepasseerd
|
|
|
Plan B
|
Ik kom jullie morgen ochtend rond 10 uur ook vergezellen @ Swood
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
En dubbel genieten want surfabc zegt: Donderdag wordt het wel mooi, vooral in de ochtend. Het lijkt er op of we deze maand voor de laatste keer deze maand van een zuidwester (30 knopen) kunnen genieten met boven gemiddelde temperaturen. Wees er echter wel op tijd bij, want een koufront brengt gedurende de eerste helft van de middag een verandering in de windrichting. Hierop vooruitlopend is er eerst wat regen en wordt het al kouder
|
|
|
Plan B
|
Een afro op 't moment dat ik m'n cappie af doe en anders door een gele torch 8m (een roze 10m als er iets minder wind staat)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Goeie smorgens, bakkie pleur er in en een broodje tenenkaas Is er al iemand op schelli ???? Een afro op 't moment dat ik m'n cappie af doe Wat is een afro???
|
|
|
@LaurenS
|
Leg ik je wel uit Ries, 28 knopjes..... Tot zo!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Dus het wordt Schelli voor jou, ik begreep dat jij naar Wijk, Ijmuiden of the spot wilde... Gaat iedereen toch naar Schel Is het vaarbaar met een 9m... Windguru geeft aan dat het tot vlagen met 40 knopen gaat, maar andere geven het aan met 4-7 Beaufort. Daar hangt het wel om wie er gelijk heeft....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dus het wordt Schelli voor jou, ik begreep dat jij naar Wijk, Ijmuiden of the spot wilde... Gaat iedereen toch naar Schel Te hoge vrachtwagen blokkeerd de velser tunnel, rondom tunnel 10 km files, dus schelli, kom je ok Klaas ??? je mag anders mijn 13 meter wel pakken kan je altijd varen en 100 % depower (garantie tot de deur)
|
|
|
@LaurenS
|
Dus het wordt Schelli voor jou, ik begreep dat jij naar Wijk, Ijmuiden of the spot wilde... Gaat iedereen toch naar Schel Is het vaarbaar met een 9m... Windguru geeft aan dat het tot vlagen met 40 knopen gaat, maar andere geven het aan met 4-7 Beaufort. Daar hangt het wel om wie er gelijk heeft.... Klaas,ik neem mijn 7 en 8m2 mee dus je kan altijd een van de twee gebruiken,no problem
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nou dan kom ik met zulke freundliche adonissen zeker ff voorbij CU soen By the way: ik zag gisteren nog een leuk Jerry filmpje van een jaar geleden op Ijmuiden: Ik wist niet dat varen op zee zoooo leeeeeeeuuuuukkkk kon zijn!!! F@cking hoge sprongen en moooooiiiee golven... (met een 13m van Ries moeten die hoge sprongen zijn te evenaren, niet dan)
|
|
|
Haring High Richardt
|
met een 13m van Ries moeten die hoge sprongen zijn te evenaren, niet dan) En Zo Is Dat !!!!! , berenpak an en zo naar schelli
|
|
|
mocem
|
Veel plezier voor de heren die vandaag nog gaan varen. Ik ben bang dat we et een tijdje zonder wind moeten doen.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik kan er deze keer niet bij zijn moet naar een (ingelaste) vergadering ... baal er behoorlijk van ...na vandaag is het waarschijnlijk een tijdtje afgelopen met de wind ..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen nog een goede wind vanuit de NW hoek. En dan is echt even op.
|
|
|
audi
|
Ik kan jullie melden dat ik vanaf morgen een hele week kan snowkiten op de reschensee
|
|
|