FlyingHigh
|
Jammer man!! Staat morgen wel een goede woei. Eind van de maand gaat het klokkie weer een uurtje vooruit, dan kan je weer na het werk He ouwe, geniet nog ff van je martini en maak er maar een te gek 53 ste levensjaartje van Zie je hopenlijk snel weer op het water gast!!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm ,surfabceetje,gaat um niet worden voor deze laadbloeier Schatting van de timing van de passages (hou teletekst 707 in de gaten!):
1. Warmte front 14:30 2. Koufront 16:45 3. Tweede koufront 17:30
Het is donker rond 19:20 . Kort gezegd zou je de periode tussen 16:30 en 18:00 beter kunnen mijden. Niet dat het daarvoor nog niet hard waait overigens. Dus ervaring vereist!Be safe !
|
|
|
Jelle
|
Zo naar IJmuiden, 9.30 daar wie nog meer?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zo naar IJmuiden, 9.30 daar wie nog meer?
Vandaag niet jelle maar morge evt als het waait, nog meer badgaste morgen ochtend naar ijmuiden in de vroege ochtend voor een ochtend sessie?? daarna voorlopig geen windt meer he Jelle , hoe was het in el gouwna , filmpies, foto,s verslag, hamburgers of spagetti ????
|
|
|
Jelle
|
Hotel was een goeie tip van je. De tweede dag werden we allemaal ziek, zware griep, behalve m'n vriendin. Dus 4 kinders die dag en nacht lagen te gloeien, ikzelf ook. Vergeten te filmen. Foto's heb ik nog niet naar gekeken. 2x gekite, dat was geloof ik ook alle wind die er was in onze week. Dus een mooi overlevingskamp voor het samengestelde gezin, samengegloeid en -gesmeed. Kinders vonden het toch een leuke vakantie, en de relatie heeft de uitdaging glansrijk overleefd. Volgend jaar weer gewoon 3 weken Brazilië in m'n eentje, lekker rustig.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat was allegaaar niet zo mooi in El gouwna een helllllweek dus , shit happens . Wel weer Goed dat je relatie nog in standt is gebleven Hoe was die vanmorgen in ijmuiden en ga je morgenochtend nog als het tenminste goed waait ????
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Was weer lekkah... op Schelli Ik miste alleen de golven en het sjand Helemaal niet koud, full power met 9m en niet vlagerig en lekkah gsjellig met sien 2tjes en 3 win(d)smurfen sooo nu 1st ff bakki doen...
|
|
|
@LaurenS
|
Lekkerrrrrrr bezig mannuh..... Ik vond het na mijn gedane arbeit toch wat te nat en te koud....elaasch .Voorlopig motten we weer wachten op wind denk ik zo
|
|
|
FlyingHigh
|
Zooo, de kitespullen hangen weer te drogen en zelf weer fris en fruitig na een heerlijke douchesessie . Was heerlijk vandaag, de jeuk is weer ff gestild. Lekker met het 8tje aan het knalluhhh en jumpen geweest . Meeste jumps gingen top, maar een paar keer de kite te ver doorgestuurd, waardoor ik vet hard uit de lucht sodemieterde....wat een heerlijke sport hebben we toch hè?!!!!! Klaas en ik hadden het er nog over...dat je zelfs in vette regen nog het water af kan stappen met het gevoel van YESSSS.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Lekkerrrrrrr bezig mannuh..... Ik vond het na mijn gedane arbeit toch wat te nat en te koud....elaasch .Voorlopig motten we weer wachten op wind denk ik zo Miskien morghe in de ochtend op ehtje meude... tis ffkes wat minder maar helegaar niet verkeerd... Klaas en ik hadden het er nog over...dat je zelfs in vette regen nog het water af kan stappen met het gevoel van YESSSS. Kou en nattigheid is een emotie... en die kun je gewoon <ctrl><alt> <delete> Tis 1 van de heel weinige sporten die je zelfs met dit f$ckin hondeweer nog leuk vind Maar zonder schoentjes is tog ff prettiger!!!!
|
|
|
Jelle
|
wat een heerlijke sport hebben we toch hè?!!!!! Klaas en ik hadden het er nog over...dat je zelfs in vette regen nog het water af kan stappen met het gevoel van YESSSS. Om met Richard te spreken: Zo Is Dat !!!!! (en dan een heleboel emoticoes)
|
|
|
Jelle
|
Dat was allegaaar niet zo mooi in El gouwna een helllllweek dus , shit happens . Wel weer Goed dat je relatie nog in standt is gebleven Hoe was die vanmorgen in ijmuiden en ga je morgenochtend nog als het tenminste goed waait ???? Nee hoor, geen hel, gewoon pech en er het beste van maken. Hel is als je in Syrie woont en je mond open doet. Vanmorgen was lekker, beetje underpowered met de 7, lekkere unhooked geland. Moest m''n neef om half een weer op school afzetten, dus kort. Alleen die regen deed pijn aan m'n neus en de rest van m'n gezicht. Wat langzamer varen helpt wel. Ik hoop dat er morgen nog wat wind voor jou is.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Heb ook wel zin in een ochtendsessie morgen op Ijmuiden, hoe zijn de voorspellingen? Heb alleen een 8m2, de 10m2 is nog in reparatie.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Heb ook wel zin in een ochtendsessie morgen op Ijmuiden, hoe zijn de voorspellingen? Heb alleen een 8m2, de 10m2 is nog in reparatie.
Wat weegte gij? Wat voor maat is uw plank? Hoe goed kenne gij vare?? Dan kenne gij een rekensommeke maken...
|
|
|
robbertvandermeer
|
kleine twintip 128/?, 65 kilo, kan meestal al varen met de 8m2 bij 18 knopen..
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Respect ,kon het niet meer opbrengen na een dag noeste arbeit,kouw en regen te trotseren
|
|
|
Edwin90
|
Ik heb ook zin om morgen naar Ijmuiden te gaan. Vanaf hoelaat zijn jullie daar aanwezig?
|
|
|
|
@LaurenS
|
duime duime voor vandaag ,vrijdag ziet er nu ook nog goed uit.Ochtendsessietje hopelijk vrijdag
|
|
|
|
|