Ff een update van ons laatste daggie Kaapstad. Vroeg uit de veren gegaan, ontbijten en om half tien op de spot aan gekomen.
Strakke wind van een knoopie of 25 en vollop zon. Ik met de 8 en John met de 10 het water op. Tijd lekker bezig geweest, toen ging ik er ff af, omdat de gopro foggy werd. Ff boxie open in de zon gelegd en dacht, zal John eens ff filmen. Zie ik hem springen, mooie sprong, alleen bij de landing zie ik hem crashen. Steekt z' n hand ff op, dus die is oke dacht ik. Zie ik hem naar de kant draggen. Ik erheen gerend en kite neergelegd. Ik naar John, die maar bleef liggen. Heeft mijn gabbie z'n poot naast z'n enkel staan. Zag er hetzelfde uit als die gast vorig jaar op Schell
. Ik John met nog een gast naar de parkeerplaats getild en ambulance gebeld. Politie gekomen en ambulance later die hem hebben meegenomen. Spullen ingepakt en naar het hotel gereden en papieren enzo gehaald en weer door naar het ziekenhuis. Gelukkig kon John er zelf nog om lachen.
Foto's gemaakt en later kwam de chirurg. Dat bleek zelf een kiter te zijn, die ons al op de parkeerplaats had gezien met de ambulance. Hij stond en bleef ff lekker door kiten. Morgen moet hij onder het mes en wordt hij geholpen aan een dubbele beenbreuk.
Wat ik van de foto's kon opmaken, heeft hij de dunste pijp gebroken en van de dikke is een stukkie af.
Oja...tijdens de landing was z'n voorste voet uit de strap gevlogen en bleef z'n achterste erin zitten. Mss door een golf of door de snelheid, is de boel omgeklapt.
Ik ga zo naar huis, dat maakt het helemaal K%T. Verder hebben we wel een vet reisje gehad samen