the littleman
|
Als de wind pal aanlandig is op Andijk is het sideshore mblik. En door het nieuwe dijkje is het niet zo een klotsbak als op andijk. Zat gister trouwens ook een paar keer vast in het zand soms 10 cm water op Andijk. Maar ik ga wel ff kijken op Mblik of het te doen is, anders gewoon lekker naar Andijk.
|
|
|
the littleman
|
Op Andijk is het wel gezellig om die dakdekker weer te zien knallen.
|
|
|
franco
|
ik ben er in de middag eerst boodschappen met de vrouw, en even wachten tot het wat droger word. ik denk er om 13.00 uur ongeveer te zijn.
|
|
|
|
franco
|
zonetje is er boodschappen in huis, koffie en dan weg spullen al in de auto zie jullie daar.
|
|
|
|
franco
|
was lekker wind was goed voor mijn 9m leuk weer de bekende koppies te zien!
nek gaat redelijk dus doe nog even rustig aan niet meteen elke dag maar gewoon weer opbouwen.
|
|
|
mocem
|
Zee was ook lekker. Goede wind alleen heel veel stroming rond een uur of 3. Hopelijk word het morgen nog wat.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Andjik was heerlijk, met de 9M gevaren, was even in een bui te groot, maar daarna precies goed
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Andjik was heerlijk, met de 9M gevaren, was even in een bui te groot, maar daarna precies goed
was weer erg lekker idd! In dat buitje was mn c4 lekker gepowered!
|
|
|
|
kiterunner
|
Vandaag van 11 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags op ijmuiden geweest, moest halverwege even mijn 12 m2 omruilen voor mijn 9 m2 en een fantastische dag gehad. ook nog 2 zeehonden gezien, een zwarte en een grijze.
p.s ik heb vandaag op het strand van ijmuiden 2 surfhandschoentjes gevonden. Als de eigenaar mij even de kleur, merk en maat doorgeeft, kan je ze bij mij komen ophalen in assendelft.
Groeten: Kiterunner
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Top dagje op Andijk ...lekker met de 7mtr wezen knallen af en toe harde vlagen ( 35 knp) morgen minder maar toch even bij de Vd Berg testdag kijken.. See you..
|
|
|
Idefixe
|
Lekker gevaren op Andijk. Beetje vlagerig zooitje maar dat mocht de pret niet drukken. Leuk dat "lessen" op het binnenmeertje. Zag nog een mafkees al boddydraggend achter een loopende vlieger de kant op stuiteren. Net voor de kant alles los en hoppa richting wandelaars / hondjes met die vlieger (incl bar / lijnen). Was vast een kiteschool die dacht van "laten we de natuurfreaks ff helpen om deze spot nog dit jaar dicht te keilen" Strakke actie wel Een andere gast probeerde "en passant" Henk nog ff te vermoorden en dan was daar nog die flysurfert in z'n droogpakkie die best wel redelijk kon varen maar het op de 1 of andere manier absoluut overbodig vind om ff om te kijken als tie omkeert..... Met iets van 15 vliegers op het binnenmeertje m'n spulletjes ingepakt en voldaan naar huis. Het seizoen is weer echt begonnen
|
|
|
Guust
|
Lekker dagje op IJmuiden. Golven hadden iets hoger gemogen maar leuk eerste dag van het seizoen. De WAM 6.0 deed het super goed in combinatie met een Rebel 9.0.
|
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
@zwafra: Ik weet niet waar jij was vanmiddag, maar 35 knopen heeft het niet gered... Maar het blies inderdaad lekker door. @Idefixe: Ja de lessers zaten af en toe redelijk in de weg al moet ik zeggen dat "het niveau" niet heel laag was, ben oostvoorne gewend maar dat is een stukje erger!! Vandaag eerste keer Andijk gezien, dat poeltje is echt geniaal, maar met 6 a 8 kiters zit je daar toch echt wel aan de limiet. Toen het wat drukker werd vanmiddag heb ik me kostelijk vermaakt met de chops buiten het poeltje. 30 min later stonden er nog maar 2 man in de poel, dus ben ik weer terug gegaan(idee voor jou voor de volgende keer?) Op het hoogtepunt van de dag stonden we met zun 2en in de poel!
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
@zwafra: Ik weet niet waar jij was vanmiddag, maar 35 knopen heeft het niet gered... Maar het blies inderdaad lekker door.
Was rond uurtje of 12:45?? op Andijk, kwam ff een serieuze bui met dikke windstoten over waar ik mn 9 c4 net hield
|
|
|
Idefixe
|
@Idefixe: Ja de lessers zaten af en toe redelijk in de weg al moet ik zeggen dat "het niveau" niet heel laag was, ben oostvoorne gewend maar dat is een stukje erger!! Vandaag eerste keer Andijk gezien, dat poeltje is echt geniaal, maar met 6 a 8 kiters zit je daar toch echt wel aan de limiet. Toen het wat drukker werd vanmiddag heb ik me kostelijk vermaakt met de chops buiten het poeltje. 30 min later stonden er nog maar 2 man in de poel, dus ben ik weer terug gegaan(idee voor jou voor de volgende keer?) Op het hoogtepunt van de dag stonden we met zun 2en in de poel! persoonlijk nergens last van gehad hoor . Zoals gezegd , ik heb lekker gevaren. Is het in het poeltje te druk dan pak ik wel het IJsselmeer. Maar je moet op zo'n poeltje gewoon geen les willen geven. Je zit daar echt iedereen in de weg, weinig ruimte voor foutjes en er zijn er al zat in de speeltoestellen aan de kant beland.
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
@jantjuuh: Toen was ik nog onderweg, dus dat weet ik niet. Ik dacht dat hij de bui van rond 4 uur bedoelde... Ging eindelijk een heel stuk harder, maar had geen behoefte om me 7 erbij te pakken. Maargoed;
TOP DAG!
Meer van dit in de rest van 2012 aub... ;-)
|
|
|
franco
|
meertje is behoorlijk vervuild, je ziet mij daar niet meer kiten, ga gewoon voor het ruime sop.
STAAT NIET VOOR NIKS EEN BORD NIET ZWEMEN, GA MAAR EENS MET JE VOET OVER DE BODEM DAN BEGRIJP JE WEL WAT IK BEDOEL.
|
|
|
Roodkapje
|
owhhhh wat een lekker avondje gister op Andijk! Tnx allemaal voor het houden van een gepaste afstand. remmen en sturen zijn nog niet mijn sterkte kanten Je ging toch al best goed? Jij bent toch diegene met die Airrush One? Nu lekker veel oefenen nu het nog niet zo druk is en als het zomer is stoor jij je juist aan de beginners . yess that was me! K ben aangenomen bij Aloha dus hoop deze zomer na het werk nog flink wat extra uurtjes op het water mee te pakken (kom vooral een drankje doen allen na het kiten, ik begin vrijdag!)
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Testdag gaat door Richard, tot zo dan ? Gisteren mooi daggie gehad met veel zon en geen regen gehad, 22-30kn alleen was de wind toch verder naar Noord gedraaid en was het iets aflandig maar heb zeker 4,5 uur kunnen knallen
|
|
|