@LaurenS
|
Yep on the road
|
|
|
the littleman
|
Ziet er indd goed uit 15/20 knopen. Ga nu naar Andijk.
|
|
|
|
PeeWee
|
Zo dat was een lekkere k#t sessie op Andijk. Twee rakjes gevaren en weer van het water. Behoorlijk veel last van een bovenbeen blessure oplopen bij hardlopen. Het was wel lekker druk/gezzelig, dat dan weer wel.
Wind was eerst nog goed maar werd steeds minder.
See joes (over een paar weekjes, schat ik),
|
|
|
mocem
|
Sander en ik waren er gelukkig vroeg bij. later werd het wat minder.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo dat was een lekkere k#t sessie op Andijk. Twee rakjes gevaren en weer van het water. Behoorlijk veel last van een bovenbeen blessure oplopen bij hardlopen. Het was wel lekker druk/gezzelig, dat dan weer wel.
En weer een kiteking in de lappenmand. Sterkte Peter. Hoop op een snel herstel voor je.
|
|
|
PeeWee
|
Dank je John.
Lig nu al op de bank onder een dekentje om de beentjes warm te houden. Ik hoop dat ik me vergis en snel weer kan sporten.
Ik hoop dat we elkaar snel weer OP het water zien.
Se joes
|
|
|
Ride
|
Dat hoop ik ook ja. Vooral OP en nog beter, BOVEN het water. Laat je maar lekker verwennen.
|
|
|
@LaurenS
|
Fack, wat was het koud op Andijk.... Minderr , wel ff lekker gekait...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Alleen koude handen gehad die maar niet warm werden brrrr , wetsuitje is lekker warm !
Toch nog lekker met de 11m alleen die flysufferts nemen teveel ruimte in daar op dat plassie met die grote lappen...beetje jammer.
Maandag maar weer, Wijk pier of schel....regen of geen regen we wachten af...
|
|
|
Langbeest
|
Mooi mannen dat jullie nog even op het stink plasje zijn gaan spelen. Paasdagen zitten weer vol met familie gedoe.
|
|
|
|
onderaqua
|
Was weer gezelli op Andijk. Hoop bekende badgaste . Ondanks de wind toch nog even lekker gevaren met de brunotti, wat is dat toch een top boardje. Terug had mijn moter van de auto kuren en wou niet harder dan 70 . Gelijk langs de garage en het bleek om een probleem met de turbo slang te gaan . Daarbij gelijk een nieuwe distributie snaar, waterpomp, defecte gordel en remschijfen voor en je begrijp dat ik eigenlijk failliet met de paas ben gegaan. Bij wie kan ik een tientje lenen voor de paas ???? Pee wee beterschap met de blessure , hoop dat het meevalt Hoeveel eitjes mot je hebbe ??
|
|
|
PeeWee
|
Dankje ries,
Ik hoop dat voor jouw de financiele schade meevalt.
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Wat is iedereen toch lief voor elkaar, komt door de paas zeker
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Piwi, overbelasting of een slechte cooldown?? Mmmmwwwhh, deze kou deed je je spieren ook al niet goed.... Sterkte en fijne paashaasdees Zoek je de eitjes toch rond de salontafel Begrijp niet dat jullie met deze fock1ng t@ringkou wilden varen... Dit was toch lo lo looooooo end, moet niet gekker worden Blue monday, lekker druk en lekkere vooruitzichten
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
] Terug had mijn moter van de auto kuren en wou niet harder dan 70 . Gelijk langs de garage en het bleek om een probleem met de turbo slang te gaan . Motor is in het noodprogrammaatje geschoten uit zelfbescherming. Dit klinkt naar valse lucht en drukverminderingmeting bij de LMM. Zeer waarschijnlijk is de turboslang bij de comressorinlaat te ruim geworden door hitte en veroudering, en zoog hij daar 'valse' lucht aan: Dit is simpelweg te verhelpen met een slangeklem... (kost 3 euries en klaar). Erger zou zijn als de LMM zelf kapot is en daardoor je motor in een noodprogramma is gevallen... Nieuwe LMM kost ff ietsje meer Maar Ries blijft altied lachen Maandag maar weer, Wijk pier of schel....regen of geen regen we wachten af...
Tim, IJmuiden out of scope??
|
|
|
Ride
|
Jezus Klaas, heb je gezopen of zo. Dit is niet het Volkswagen forum hoor. Hier lullen we over kitesurfen. Wat nou LMM, ruime compressorinlaat en valse lucht. Mijn god. Ries heeft toch genoeg geld dus laat hem die bus lekker laten maken. 3 euro of 300 euro........maakt Richard allemaal niet uit.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
projectje hier projectje daar Jammer genoeg nog geen W200
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Stelletje slap ouwehoeren wel balen Richard kost weer een hoop kibbelingetjes en vaten bier Tijd voor een BBQ waar iedereen kan bijpraten haha, @loha ga je ook ? tijd niet zien , ijmuiden is pas vanaf WNW-NW leuk en ZW is wijk pier errugg lekker mits genoeg wind
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Topper de top. ben stront jaloers. kan dit filmpje wel100x bekijken zonder dat het gaat vervelen. Hij is bijna net zo goed als Vinnie.
|
|
|