@LaurenS
|
Wat ga je testen?
Warme handschoenen denk,want dat water v/h IJsselmeer is best fris
|
|
|
|
@LaurenS
|
De 9 en 7m gaan morgen mee, die regen mag van mij wel wegblijven...! Wijk peter ? Nop,vind de wind teveel ZZW en minder worden ,ik ga naar Ijmuiden.Geen zin in dat gehakketak bij die Pier,zin in cleane wind,nu alleen de golven nog
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Heb er zin in morgen, laat die wind maar komen!
Yeahhhh en laat die regen maar wegblijven
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als het ZZW blijft dan ga ik ook voor ijmuiden of schel, als het pist van de regen dan kan het ook nog zijn dat ik thuisblijf want echt veel wind staat er ook weer niet geplant volgens windfinder. Balen Frank82 , gelukkig had ik deze keer verplichtingen
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Wordt wel erg regenachtig vandaag, jammer. ik ga naar schell rond een uur of 11, nog meer badgastu?
|
|
|
audi
|
Ik moet een nieuwe bar maar ik twijfel nog tussen best en naish
|
|
|
Tim_GTS5
|
Waarom niet Ozone of north bar ? Van den berg heeft vast nog wel overjarige barretjes (even bellen ) Na 12 lijkt de bui over te zijn en trekt de wind meestal aan dan, ik wacht het dus nog even af zodat ik niet in de regen sta en dat ik niet weer een andere maat moet pompen ! Wijk pier ga ik voor , meer wind hopelijk.
|
|
|
audi
|
Zelf vaar ik best waroo dus best bar naar de naish bar is in breedte te verstellen en de depower zit onder de bar en dat is voor mijn zoontje met korte armen handiger ( denk ik)
|
|
|
franco
|
ook ik ga toch nog ff vandag naar schout ben er om 12 uur ongeveer, 7m kan thuis blijfen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Even het paasontbijt nuttige daarna naar Schell.. de wind is nog niet zoveel maar dat moet volgens het Kmni wel goedkomen.......see you
@Franco.....zou hem maar wel meenemen
|
|
|
franco
|
frank zie je op het water, ik heb alles al op nu nog ff lossen(snelle spijsverteering haha)!!!!!!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo te zien wordt dat gewoon met de 9m , 7m voor zekerheid mee. Waar ga je heen Peter ?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Kijk je uit voor de pier
|
|
|
|
|
ditispablo
|
op wijk Pier gaan ze wel, maar niet hard nog, valt beetje tegen ....Ga zo daarheen. Genoeg eieren gehad !
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Kijk je uit voor de pier hij komt er overheen zetten en gezellig op wijk varen Net nog ff lekker gevaren met de 10, eindelijk hard over de golven geknald en klein beetje blijven zweven, en voor het eerst geprobeerd om toeside tevaren, (had eerder gelezen dat het het beste ging met goede snelheid) zo gezegd zo gedaan, en ging in 1 keer goed, alleen kwam niet meer omgedraaid, en het strand kwam dichterbij , toen expres mezelf laten crashen in het water mensen veel plezier met een goede bak wind
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekkerrrr. ....op Schell ( waar anders ). ....wel veel regen en een vlagerig windtje maar dat kon de pret niet drukken ...we hebben weer een keer gevaren.
|
|
|
onderaqua
|
Lekker naar de meubels wezen kiten, ook lekker, beetje nat buiten.
|
|
|