@LaurenS

|
Kijk ,hier kunnen we wat mee  Playtime De wind draait na een heftige zondag (gure NNO, 26 knopen) en rustige maandag naar het zuidwesten. Onder regie van een groot lagedrukgebied gaat het bij ons waaien uit het zuidwesten met mogelijk 30 knopen. Woensdag komt een kleiner laag via het kanaal de Noordzee in. Een andere oorsprong, maar de wind is hetzelfde en eveneens weer kans op 30 knopen. Kortom: goede vooruitzichten. Het lijkt er op dat de surflente met veel wind gaat beginnen volgende week!
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Gaan de "ouwe knarren" Zondag naar IJburg  ....................................... ..............dan kom ik ook 
|
|
|
PeeWee

|
Tjeee de Fistmeister weer terug, dat ik dat nog heb mee mogen maken  De combi Mark/Beun, heeeeerlijk. Zondag wordt mij nog te heftig voor het dijbeentje. Ik hoop dat ik zaterdag met een liflaf windje weer rustig kan proberen. See joes
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
En hij heeft al maanden niets aan sport gedaan dus met dat nekvel zit het wel goed.  Meesleuren die ouwe.  Na de 1e sprong zal ie wel weer zn buikspieren missen...
|
|
|
mocem

|
Ok et word van et weekend dus Ijburg. 1 keer geweest kon alleen niet kiten.
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hallo pestlijers ben er weer heb de laatste maanden jullie pensioen weer bijbetaald dus ik kom het zondag waar maken heb er genoeg van ik wil weer varen heb van al dat werken bijna 10 kg spieren erbij gekregen van al dat tillen dus hoop dat mijn pakkie nog past JA JA JULLIE HOREN HET GOED
DEBEUN GAAT WEER VAREN Beunmobiel gaat voor een paar weken de stalling in en we gaan los MARKIE KOMT OOK WEER DUS DAT WORD OLDSCHOOL DE GEHELE DAG EN NATUURLIJK WEER TOT HET JE NEUSGATEN UITKOMT
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
en inderdaad effe op de koffie bij john
|
|
|
Mark-Fizzer

|
LEUK LEUK LEUK, dit wordt een mooie dag heren, voel het aan me water!!
Bring it ion!
Tas staat al in de gang!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Is dit ons onthaal... Belachelijk maken? Tsssss ;-)
Vooralsnog ben jij nog steeds 10 jaar ouder grijze krullebol!! ;-)
Maar ik voel me nog zo jong  ,we gaan het meemaken Mark  Nou, zo zie je dr niet uit hoor. Zo oud als JIJ er uit ziet wordt je nooit... ;-) Love youuuuu!! 
|
|
|
FlyingHigh

|
Niet raar staan te kijken hoor Mark, als Beuntje na een kwartiertje weer het water af is  Dat waren zijn laatste tien sessietjes nl.  Na onze topsessie op Ijburg ff doorrijden naar John, die ons met open armen en een lekkere warme bak koffie staat op te wachten.  Ff weer bijkomen van die gure NNO.
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Weet je wat het is, wij zijn gewoon heel sociaal... En houden van interactie met mensen. en dus ouwenelen... Muhahaha ;-)
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Jongens, jullie kenne altijd langs kome om een bakkie te halen en slap te ouwehoeren. Wordt zondag trouwens mooi weer dus misschien kom ik wel effies naar IJburg toe. Kijk ik mijn meissie heeeeel lief aan of ze me kan brengen. Kan ook zijn dat we zelf ergens naartoe gaan dus dan ben ik er niet. Geen koffie dus. Ik laat het absoluut nog wel weten of ik er ben of niet. Maar iedereen kan gewoon langsrijden hoor. Deur staat altijd open.  Trouwens niet 's nachts Beun. Voor het geval je denkt dat je een keer al slaapwandelend naar Almere waggelt. 
|
|
|
FlyingHigh

|
Tegen de tijd dat ie bij jou aankomt, zal ie toch wel wakker zijn 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
En heel Watergraafsmeer, Diemen en Muiden ook van al dat gesnurk onderweg... 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ook eens een kijkje nemen op ijburg zondag, nog nooit geweest altijd leuk een nieuwe spot !
|
|
|
FlyingHigh

|
Lekkere spot hoor Tim!! Stuk spiegel glad en buiten de kom golfslag. 
|
|
|
S@nd3r

|
Zondag ook maar weer ees het water op. IJburg is the spot to be. Voor mij ook de eerste keer daar. Waar moet je parkeren om zo min mogelijk te hoeven lopen met je gear?
|
|
|
Ride

|
Meteen aan het begin op de parkeerplaats gezien vanaf de bebouwde kom. Als het hek nog open is, kan je ook met je auto het strandje op rijden.
|
|
|
S@nd3r

|
thnx voor de info john, hoe is het met je enkel???
|
|
|
Ride

|
Enkeltje gaat oké. Nog 2 weken en dan ben ik verlost van dat gips. Dan sterk maken en weer vliegeren met die hap. 
|
|
|
S@nd3r

|
Haha, ja beter heeft al weer lang genoeg geduurd. Sterkte ermee en zieje heel snel weer op het water.
|
|
|
|