|
|
|
Mark-Fizzer
|
Meteen op de BBQ met dat beest!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Waar gaan we morgen heen heren??!
Wijk? Maar is dan wel redelijk side shore... Maar wel 5 knopen meer dan het binnenland.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Mooie foto's Walter en John van een leuke dag IJbiza... THX Hij heb je toch te pakken gehad Herman... Moet je toch maar gaan kijken voor een vergelijkbaar zwart groen ION droogpak
|
|
|
@LaurenS
|
Bedankt voor de fraaie pica's john.... Morgen is wijk te zuid dus vlagerig, schelll is beter , hopen dat het niet uit de hemel pist
|
|
|
Vloot
|
Morgen lekker de hele dag vliegen op schell.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hoop dat het genoeg wordt voor mn 9. Ben natuurlijk 1 bonk spier... En dan is het werken voor een 9. hahahaha
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Sjon, spring maar achterop bij mij... , trek je regenpakkie aan, haal ik je met Herman op en gaan we morgen naar Schel voor de volgende picasessie... @Peet, vandaag nog wezen varen op IJbiza of met Ries op Andijk?? En is IJmuiden niet morgen interessant, mooie hoge holle golven (NW swell) om de pier door de draaiende wind naar zuid?? @Marky Marc (Fizzmeister): Jij hebt gisteren natuurlijk helemaal genoten met die Ajax voorsprong...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen sla ik even over Klaas. Wordt volgens de berichten slecht weer. Die regen maakt me niet uit, maar die drassige rotzooi op Schellie is niet fijn voor mijn gipsie. Ik ga wel mee naar Schellie als het een mooie droge dag is met een zonnetje. Worden de foto's ook veel mooier. Gaan jullie er maar lekker van genieten. Als Herman in ieder geval kan lopen na zijn aanval.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Herman kan alles!! Zag je gisteren hoe angstig die hond keek toen Herman hem toesprak , hij kefte niet meer , hij scheet bagger!! Vlees van Herman smaakte kennelijk alleen veul te lekker
|
|
|
ditispablo
|
@ John: Ja tof die foto's ! Volgende keer ga ik mn bar loslaten bij zo'n tabletop
Ik ga ws ook ff naar Schel morgen
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
top foto's, ziet er gezellig uit,
5de foto van onder is net Buurman en Buurman Ajetoooo....
John als je teveel afkickverschijnselen krijgt,heb een keer in een magezine gelezen over rolstoelkitesurfen, je been houd je toch wel droog met je droogpakkie
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
5de foto van onder is net Buurman en Buurman Ajetoooo....
Zijn de ret hot sjili pepas
|
|
|
Tim_GTS5
|
Leuke foto's hoor John en Walter toppie ! Morgen na het werk sla ik ook over komt een zootje water naar beneden en kouddd, zou bijna zeggen dat ik een mooiweer kiter ben/wordt
|
|
|
mocem
|
haha mooiweer kiters hebben niets te zoeken in het NH topic! Mooie foto's John en Walter! bedankt.
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooie pics mannen. Alleen staan mijn mega jumps er niet allemaal op. . Beetje jammer....daar neem je John uiteindelijk toch voor mee. Gaat hij alleen maar momenten pakken als ik net een fijn gesprek heb met een hond, in het water lig te bodydraggen en mijn peuk met pijn en moeite probeer aan te steken. Fijne vent Die vrouw ligt nu in het ziekenhuis...aan het hart, maar daar had ze zaterdag al last van. Dan werkt zo'n dag als gisteren ook niet echt mee. Hoop dat het meevalt voor haar!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
... komt een zootje water naar beneden en kouddd, zou bijna zeggen dat ik een mooiweer kiter ben/wordt @John en @Tim: waar halen jullie het vandaan??? Windfinder geeft 1mm aan na 17:00 en jullie hebben het over bakken Tim, had je miss gisteren toch je Astrootje moeten aantrekken?? Lekker warmmmmm @Herman, heb je al een nieuw Michelinpoppenpak gescoord?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Wordt weer eindeloze zaak natuurlijk Herman... moet je zeker ook nog zo'n spuit in je bil laten zetten! Je doet ook alles voor een ion he!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ziet er lekker uit herman gebeurde zeker net dat ik weg was klote man mot je nou in het gips ? morgen lekker varen op schell ben er een uurtje of half 5 hoop ik ben net bij LEONB ONZE BOARDMASTER geweest en heb de beroemde BEUNSKIM opgehaald super strak man die leon kan er echt wat van mooi design een echt beunboard ben er heel blij mee en nou alleen nog op leren varen maar dat komt wel goed see you on schell
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hey beun, ben er rond 6 uur denk ik. Ff kijken wat de file doet. Hoop echt dat het lekker doortrekt die wind. Meteen ff je nieuwe plankie checken, ben benieuwd!!
|
|
|