zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
John en Walter bedankt voor de foto,s zien er goed uit.. Deze vind ik zelf mooi..
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zo dat wordt weinig vergaderen & dikke pret as zaterdag in Noordwijk, neem de kitespullen maar mee... LE22-HE30 ZZW/Z Mooi CT filmpie van onze vrind... Herrie Birdsong
http://vimeo.com/40351593
Dit leert hij zijn cursisten dus ook altijd (1:57) aaauuchhh!! ooops, filmpje bestaat kennelijk niet meer
|
|
|
@LaurenS
|
Zijn er nog kiters die vroeger dan 17:00 op Schel zijn
Ahum ,ff ontopic ,ik ben rond 14:00 op schell voor een ubergeile sessie @ 20 plus knoten .Tegen de tijd dat die herriemakers komen,ben ik weer van het waterrrrr
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mot het niet te hard gieten off course , Heb ND gehad en dan zie ik dat vaak niet zo zitten
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Daarom, niet te lang wachten, dan is het nog droog...
|
|
|
ditispablo
|
ik ben ca 11h op schellie
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik denk dat ik me zo ff ga ziekmelden hier in diemen. Klote werk altijd... Dr gaat zoveel vrije tijd inzitten hè.
Schellinkwood kriebelt! Heb dr zin an.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@beun, mooi bordje trouwens!! Echt gaaf! Ben benieuwd hoe ie zal varen!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zo dat wordt weinig vergaderen & dikke pret as zaterdag in Noordwijk, neem de kitespullen maar mee... LE22-HE30 ZZW/Z Mooi CT filmpie van onze vrind... Herrie Birdsong http://vimeo.com/40351593Dit leert hij zijn cursisten dus ook altijd (1:57) aaauuchhh!! Echte, het slechtste intro stukje ooit... Lees: rolator gedeelte... Verder wel kicken natuurlijk!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
John en Walter bedankt voor de foto,s zien er goed uit.. Deze vind ik zelf mooi.. Deze is de bom Frank!! Top hoor!!
|
|
|
Jelle
|
Hejo, kan r iemand ff een thermometer in Schel steken? De cursisten staan te dringen maar ik denk dat t nog te koud is voor de les.
TXXX !!!
|
|
|
Jelle
|
Mooi CT filmpie van onze vrind... Herrie Birdsong
Dit leert hij zijn cursisten dus ook altijd (1:57) aaauuchhh!!
Lachen, geweldig dat hij dat op zijn leeftijd nog durft te publiceren.
|
|
|
the littleman
|
Het is nog veel te koud om te lessen Ben er ook helemaal klaar voor om naar schel te gaan. Is kijken hoe hoog we vandaag komen. Vanaf welke hoogte mag je JIHAAA roepen?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
4 meter is de magische grens. ;-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hoogtemeter mee? Er wordt wel officieel gejureerd hoor!! :-)
|
|
|
the littleman
|
Heb nog wel een lengte pvc in de bus liggen. Denk trouwens dat jihaa roepen vanmiddag wel gaat lukken. Nu al 30 knopen op schel. LEKKER LEKKER
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja het gaat hard. Hoop dat het rond 6 uur ook nog woeit!! Kan niet eerder helaas!! Grrrrr, niks werk ook altijd hahahah
|
|
|
the littleman
|
je moest toch naar de tandarts om 15.00 uur?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Peet, Ik hoop het ook ja, bewaar ff wat voor me anders @Kleine man... Ja das waar ook... En trouwens, ik moet er om 1300 uur al zijn, ze belde net of ik eerder kon komen hahaha
|
|
|
|