Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Donderdag is nog ver weg maar mocht boven NAP door gaan probeer ik ook een vrije dag te regelen.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Walter wederom weer bedankt voor de prachtige foto,s ik sta er weer een paar keer erg mooi op .. vooral deze ... Donderdagmiddag ben ik ook weer van de partij
|
|
|
wa1ter
|
Tnx guys. Ben blij dat jullie de foto's ook leuk vinden.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Walter heb je deze voor mij nog in het groot ? Lekkere hoge unhooked frontroll kiteloop
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vette aktie mannen Mooie foto's hoor Donderdag avonddienst dus ben ik er wederom niet bij..
|
|
|
Giertje
|
Top foto Frank. Kan niet mooier. Hoe ben je weer beneden gekomen?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zeer mooie pica's donderdag ben ik lekker vroeg klaar uurtje of 2 dus gaan we richting schell EFFE MIJN NIEUWE KITES PROBEREN DAN IS MIJN NAAM OOK
NITROBEUN NITROBEUN NITROBEUN THE FASTEST MAN ON THE WATER AND GOING HIGHER AND HIGHER jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa
|
|
|
Idefixe
|
staan weer een paar mooie plaatjes hier
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga voor schel donderdag na het werk als er tenminste nog wind overblijft ! Wind blijft aardig zuid tot zzw volgens Tobias de windmeester
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Afhankelijk van hoe m'n lijf aanvoelt donderdag ook na 't werk naar schel. Overigens ook een nieuw boardje besteld vandaag Toch maar voor deze gegaan, kon em voor een mooi prijsje bestellen: http://www.crazyflykites.com/cf2012/board.php?id=raptor-pro-ltd - maatje 132x41 Verwacht em begin volgende week. @Sander, Sorry man, het 77 project boardje is toch niet helemaal het boardje voor mij, misschien in de toekomst.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mooi boardje frank heb ik ook nog mee gevaren crazy fly alvast veel plezier ermee heb net al mijn best kites tekoop gezet behalve mijn 13,5 mtr kahoonaatje donderdag ga ik los met de nitroooooos JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gaaf board hoor Frank, hoop dat ie bevalt Jij gunt jezelf ook geen rust he met dat ribbetje, snap het wel hoor zwafra je springt gewoon over die kraan heen ook een leuke foto
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo Frank, het vakantiegeld is al uitgegeven als het nog niet eens binnen is. Mooi boardje hoor.
|
|
|
FlyingHigh
|
Vet boardje Frank Wel kans dat het zoeken wordt op zee, mocht hij van je voeten gaan.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
NP Frank, je hebt in ieder geval een 77 Kiteboard getest... have fun with it! En sterkte met je rib natuurlijk!
|
|
|