|
@LaurenS
|
Ries hij wordt ZO vandaag ,dus niet best voor schellie denk
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vet boardje Frank Wel kans dat het zoeken wordt op zee, mocht hij van je voeten gaan. Gewoon niet kwijtraken he , zet wel m'n nummer er op en denk dat ik de vinnetjes een fel kleurtje geef.
|
|
|
ditispablo
|
donderdag ziet er prima uit, waarschijnlijk middag present ! good old schellie maar weer eens ?
|
|
|
Vloot
|
Waar kan je parkeren voor de edam spot?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ries ben om 1300 op Schellie Z tot ZO, kennet op schel!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waar kan je parkeren voor de edam spot?
Gewoon langs de weg, half op de weg, half in de berm ter hoogte van de boer die daar woont. Houten hekje open duwen en de dijk op lopen. Wel aan de Noordzijde van het haventje varen. Daar heb je een klein strookje gras waar je je kite kunt oplaten.
|
|
|
@LaurenS
|
@ Vloot,ten zuiden van de haven heb je nog een spot(zie op de link ,de onderste spot).Meer ruimte om de kite op te laten en minder choppie . Ben er al een tijd niet geweest dus weet niet hoe het erbij ligt momenteel en of het nog gedoogd is(zo te zien wel).Ik zal is kijken op de NKV -site .Al met al beide niet optimaal indien ZZO( wind moet over land ,dus vlagerig) Check this out http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/kitespots/21/edam-galgenveld/
|
|
|
PeeWee
|
Ik ben om een uurtje of 12 op Schellie.
ZO is nog goed te doen (mits niet teveel oost)
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ben om een uurtje of 12 op Schellie.
ZO is nog goed te doen (mits niet teveel oost)
See joes
En Peter kan het weten ,I shut up
|
|
|
Vloot
|
Oke dan ga ik beter ook naar schell. Ik heb Maandag een witte smart met kiteking bestikkering in het wild gezien op de A7. De bestuurder mag wel vrolijker kijken hahahaha Ziet er goed uit peter.
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Oke dan ga ik beter ook naar schell. Ik heb Maandag een witte smart met kiteking bestikkering in het wild gezien op de A7. De bestuurder mag wel vrolijker kijken hahahaha Ziet er goed uit peter.
Maandag, eerste dag van de week, need I say more ;-) Nu dat ik herkend word zal ik voortaan breed glimlachend in de kite-mobiel zitten. See joes
|
|
|
PeeWee
|
Vandaag trouwens ook nie veel te lachen. Eerst de 17m nodig om nog een beetje te kunnen varen. Wil ik uiteindelijk kleiner gaan varen blijkt hrt ventiel vsn mijn 12m te zijn gescheurd See joes
|
|
|
|
TBK
|
Bekend probleempje bij Ozone Peter volgens mij. Garantiegevalletje. Ries hou nou maar lekker je droogpakkie aan het is nog geen 30 graden !
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik probeer morgenmiddag om een uurtje of 15.30 op Schell te zijn ..mot eerst werken . Maar de wind zou goed door blijven staan kan dan nog de hele avond varen.. p.s Richard ...droogpakkie is weer opgeruimt ...daar is het nu weer te warm voor .
|
|
|
mocem
|
ustick gevalletje denk ik.
|
|
|
Langbeest
|
Schell was weer lekker. Lange tijd geleden maar heerlijk gevaren met de 12.
|
|
|
PeeWee
|
ustick gevalletje denk ik.
??.
|
|
|
PeeWee
|
Stukkend ventieltje is Nie prettig nie, maar geeft toch weer een impuls om nieuwe spulletjes te kopen See joes
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik zeg alleen maar SWITCH Peter....
|
|
|