|
ditispablo
|
zie ik nou morgen NoordOost ....ook wel regen. IJbiza misschien.....
|
|
|
@LaurenS
|
T/m queensday raak ik geen kite meer aan, ff rust , Alhoewel , zie idd mogelijkheden morgenmiddag @ Blijburg,
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Als het niet te erg regent ...morgen weer eens naar Edam... hier het plaatje voor morgen..
|
|
|
onderaqua
|
Wat een topdag was het weer! de dag begon met bilateraal werkoverleg, toen een heerlijk ontbijt met koffie en daarna op naar Schellinkhout, genieten van de zon en ruim voldoende wind. Ik heb Hekking van Juinen gemist waar was hij ?????
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker john dat het eraf is voor je et weet vaar je weer zondagmorgen richting ijburg of edam roept u maar
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nog 2 maanden dat ga je niet volhouden John , ach dan is het tenminste weer lekker warm op het water Morgen in het noordelijk gedeelte meer wind dus ik ga voor medemblik.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Denk dat 't niet veel scheelt Tim, Volgens windfinder over hele Ijsselmeer 't zelfde ongeveer. IJburg is voor mij lekker dichtbij dus denk dat dat em wordt .
|
|
|
Tim_GTS5
|
Scheelt voor jou een stuk rijden ja, kan je mooi je boardje testen ...rib alweer wat minder gevoelig na gister ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Valt me alles mee ja, gister einde van de sessie wel behoorlijk wat last maar nu niks geen last dus hersteld wel snel.
|
|
|
the littleman
|
Mblikje it wil bi Hoelaat ga je Tim?
|
|
|
|
|
Giertje
|
Goed nieuws John. Voordat je er erg in hebt zijn die twee maanden om.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey herman wat is er met klaasie gebeurd dan ? heb ik wat gemist dan ?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Goed nieuws John. Voordat je er erg in hebt zijn die twee maanden om. En Zo Is Dat!!!!!!!! Sterkte John hey herman wat is er met klaasie gebeurd dan ? heb ik wat gemist dan ? Wats gebeurd, miste hem al op schel en het forum
|
|
|
FlyingHigh
|
Klaas is met ambulance vanaf de huisarts dinsdag naar het ziekenhuis gebracht. Plaste bloed en was helemaal niet oke. Blijkt een ecolibacterie opgelopen te hebben. Bijna op de ic terecht gekomen, maar vanwege z'n leeftijd ff aangekeken hoe het ging . Aan het infuus gelegen, antibiotica erin en sinds gisteren ging het beter. Vandaag goed genoeg om thuis verder uit te zieken.
|
|
|
@LaurenS
|
Oops , sterkte Klaasie..... Ik miste je al
|
|
|