Tim_GTS5
|
Zo te zien niks meer , helaas misschien later in de avond maar dat is de moeite niet.
|
|
|
onderaqua
|
Half 12 riching schell Nog iemand ??
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo te zien niks meer , helaas misschien later in de avond maar dat is de moeite niet.
Ik wacht 't nog ff af, grote kans dat het weerbeeld vanmiddag weer compleet anders is.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vanmiddag 20 knopen met vlagen van 45 en zo te zien hele dag regen waar zijn ze nou helemaal mee bezig. Misschien morgen dan maar
|
|
|
|
ditispablo
|
ik ga nu ff naar schellie
|
|
|
@LaurenS
|
Kom er ook zo an, eerst ff langs vdB.
|
|
|
Matthijskite
|
Lijkt het toch nog wat te worden vandaag? Hoe is het op de spot zelf
|
|
|
Pieterr
|
Ik kijk vanuit mijn kantoor op Wijk aan zee. Het is hier zonnig en ik zie max 10 kites in de lucht. Volgens de meteo sites waait het 10.9 m/sec.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lijkt toch gewoon te gaan waaien vanavond, wel met regen maar nat wordt je toch!
|
|
|
prokiter
|
Joww mensen.
Morgen ochtend vroeg nog mensen op wijk aanwezig???? Lijkt wel wat twee worden met de wind, en weer is ook wel aardig voorspeld!!!!
Greetings prokiter
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nah tis hier toch al de hele middag droog en warm. Ik heb een lekkere sessie achter de rug, lekker twee uurtjes getraind Voor de gasten die wel zijn gegaan ik hoop dat het lekker was. Zo te zien op 10 min waarnemingen valt het met de vlagen ook wel mee.
|
|
|
|
|
Pieterr
|
Beetje ingekakt idd. Hangt nog maar 1 kite in de lucht. Iets minder balen want morgen wordt mn boardje pas geleverd...
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Onderweg naar wijk pier , neem de gok dat wind draait en aantrekt
|
|
|
franco
|
van 10 uur t/m 15.00 uur lekker gekite op schellinkhout 9m rebel was goed te doen. nu als een ouwe zak op de bank, ogen gaan van zelf dicht lekker gezellig voor vrouw, maar ja ik heb weer gesport.
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Update vanaf wijk aan zee, het is bladstil Gelukkig man tot nog een nat pakkkie.
|
|
|
@LaurenS
|
Ochtendsessietje Wijk dan ,meteen door vanaf mijn nachtdienst
|
|
|