Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
kites zijn nog niet verkocht ach bussie is groot genoeg kom begin deze week effe langs in de avond
Mijn sportrevalidatietherapeut gaat over een week of 2 aan de lessen beginnen Hans. Misschien dat hij daarna eventueel interesse heeft in jouw 11,5m en misschien je 9m. Hoor je nog wel tegen die tijd.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dacht al dat jij het was laatst morres, leuke kleurtjes je kite
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nuuuuhh... n sunder oandertiteltsjies begriep k er al heulemal gien klot voan...
|
|
|
Giertje
|
Hoi John (Ride), even een vraag voordat ik 4 weken naar Corsica op vakantie ga. Wat zijn de vooruitzichten? Zien we je als ik terug kom weer onder de kite of duurt het herstel nog langer? Groet, Ger.
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
even een vraag voordat ik 4 weken naar Corsica op vakantie ga. Groet, Ger.
Gerrit, heel veel plezier op Corsica, onwijs leuk eiland, zeker de westkust en het zuiden bij Bonifacio (La Tonnara) hebben me erg goed bevallen. Windzekerheid is niet echt sterk, maar daar kan het echt vriezen en dooien. Als de Mistral langskomt, heb je bij Calvi (Algajola en Ghjunchidu) pret voor 10! Anders heb je er meestal 10 knopies (als ze er al zijn). Toen ik er was bestond het kiten nog niet echt. Mss is er al een hoop veranderd en heb je intussen veel meer goede plekken en strandjes... Heul veul plezier
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Rag weer ,onweer en buien...typisch , Guru geeft goede wind,Finder en de rest geeft weinig.We gaan het morgen zien..... Ik gok op Vrijdag... Ennuh Ger ,een zaaaaaalige vakantie gewenst op Corsica ,genietuh
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vrijdag kijken of Andijk wat wordt ...
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik zet in op vrijdag en zaterdag naar Muiderberg...lekker dichtbij
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Weerbulletin kleine luchtvaart nu: WIND: IN HET NOORDEN VAN HET LAND VERANDERLIJK 2-6 KN. ELDERS ZUIDWESTELIJK 4-8 KN, NA OCCLUSIEPASSAGE TOENEMEND NAAR 8-12 KN. AAN DE KUST 8-12 KN, NA OCCLUSIEPASSAGE TOENEMEND NAAR 12-17 KN. BIJ EEN BUI KANS OP UITSCHIETERS TOT 25 KN.
Grotere kans op rag weer dus...
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag ziet er toch hoopvol uit
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Als je de buienradar bekijkt zie je dat de komende 24 uur de heftige (onweers)buien zich of boven de wadden begeven of pas in het oosten ontplooien... En nu geven alle windsites de wind aan...
|
|
|
Fe®®y
|
aan de kust begint het wat te worden, gaan er nog mensen naar wijk aan zee
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
aan de kust begint het wat te worden, gaan er nog mensen naar wijk aan zee
Hoelaat wil je die kant op?
|
|
|
Fe®®y
|
12.30 uur bunker? dan moet het toch wat zijn met de wind
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
12.30 uur bunker? dan moet het toch wat zijn met de wind
Ja, en anders heb ik nog wel een geheim wapen SurfABC: Je zou bijna denken dat het hier voor golfsurfen een beter land is dan voor wind- en/of kitesurfen. De afgelopen 2 dagen kwam er een heerlijke swell binnen zonder ook maar een zuchtje wind. Vandaag is dat wel anders. Vanuit het zuidwesten trekt een windveld over zee richting het noorden. Belgie/Zeeland krijgen even 18 knopen rond het middag uur (12:30-13:30), maar daarna neemt de wind daar weer af tot 14 knopen. Dan trekt het windveld richting de noordwestkust en geeft van 14 tot 16u 18 knopen uit west. Eind van de middag een kleine dip om vervolgens in de avond (alleen in het noordwesten) toe te nemen tot 20 knopen uit WNW. Ook op het noorden en midden van het IJsselmeer gaat het richting de 20 knopen eind van de avond. Elders blijft het steken op 12-15 knopen, helaas ook in Zuid-Holland, Zeeland en Belgie. Hieronder ecmwf windkaartje van 20u vanavond. Dit is de gemiddelde wind. De uitschieters zullen dus een stuk hoger liggen.
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Was zeker lekker (smile)Die hebben we alvast te pakken Heb vandaag wel een zaklanding gemaakt na loopje, das best pijnlijk
|
|
|