Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Pootje gaat goed hoor. Kan er goed op lopen. Verder kan ik er nog niet veel mee. Kiten zal nog wel even duren. Misschien over een maand. Ik hoor het wel van de sportrevalidatie wanneer ik een poging mag wagen op het water. Sinds afgelopen week ben ik langzaamaan met hele lichte gewichten weer mijn kuiten aan het trainen. Steeds stapjes verder totdat we weer door de lucht kunnen vliegen. Kan niet wachten dat ik weer kan varen. Duurt me nu echt al veel te lang. En als het weer mag Herman, ga ik zeker een keer aan die vliegertjes van je hangen.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Precies. Gaan we wel die jackpot scoren hoor
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
En met die winsten mag je bijna wel elke avond gaan, tooooch??
|
|
|
FlyingHigh
|
Yep!! Anders kan ik geen kites kopen hè!! Morgen ff kijken Klaas of er woei staat, dan ga ik ff met NO naar Ijburg. Jij al weer het mannetje en ga je mee??? 9.30 uur rijden
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Als jij die gele shit uit mien strot krijgt dan ben ik weer de ouwe, hehehe Klinkt goed maar dat doet het geloof ik al de hele week... om dan weer te horen dat iedereen voor jannus lullos... is gereje Wat ik voor morgen zie is geen ECHTE wind... LE 9kn - HE 15kn daar moet je wel heeeeeeeel optimistisch zijn bij IJbiza .. de brug wacht al op me
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Daarom kijk ik morgen ff of het wat is. Succes met je fluimen
|
|
|
|
|
franco
|
enkhuizen staat genoeg wind, ik ben daar om ongeveer 12 uur
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Veel plezier Franco, ik geloof er niet, het regent en het is nagenoeg windstil. Een troosteloze dag zulluh we maar zegguh bweeeehh
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens buienrader en het KNMI gaat de regen vanmiddag wegtrekken en kan er misschien nog wat gekite worden .....ben er klaar voor Als het droger wordt ga ik even op Edam kijken..
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vrouw wil vanmiddag moterrijden als het droog is , heb daar geen zak zin in , laat het alsjeblieft ergens gaan waaien desnoods op Edam Ja je zegt het zelf he Vrouwe ............
|
|
|
TBK
|
Vrouwe......, hoeveel dan ? Wat zeg je me nou Theo, houdt die Haringhapper er een harem op na !
|
|
|
|
|
|
|
|