Haring High Richardt
|
Maar nu eerst aan de martini JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Nu pas Haring !! waarom kom je altijd bij me langs varen als ik leuke vrouwen bij me heb je ging weer lekker los voor een ....... maar ehh een rhino 10 is echt een goeie kite hoor voor 40 knts ' Was ze onder de indruk ????? voor een.................................. ???? Rhino 10 is goed maar niet met 42 kn
|
|
|
the littleman
|
was weer een topper vandaag op schellie.Alleen erg druk en een hoop dwazen. Ik heb heerlijk gevaren van 14.00 tot 17.15 daarna werd ie echt te hard voor de 6 met 60 kiklo.Helaas Morgen maar naar wijk effe de drukte en dwazen van schel ontwijken. Zag trouwens dat ongeluk met die gozer gebeuren.Dat die er niks aan over heeft gehouden is mij een raadsel. Hij werd na een vlaag een meter of 4 meegetrokken en op de keien gesmeten en daarna van de keien op het gras. Moet wel zeggen dat iedereen meteen reageerden en hielpen.TOP
|
|
|
Flyingtrunkie
|
was weer een topper vandaag op schellie.Alleen erg druk en een hoop dwazen. Ik heb heerlijk gevaren van 14.00 tot 17.15 daarna werd ie echt te hard voor de 6 met 60 kiklo.Helaas Morgen maar naar wijk effe de drukte en dwazen van schel ontwijken. Zag trouwens dat ongeluk met die gozer gebeuren.Dat die er niks aan over heeft gehouden is mij een raadsel. Hij werd na een vlaag een meter of 4 meegetrokken en op de keien gesmeten en daarna van de keien op het gras. Moet wel zeggen dat iedereen meteen reageerden en hielpen.TOP ... Dus voer ie een meter of 4 van de kant?
|
|
|
the littleman
|
Volgens mij wou hij naar de kant. Het gebeurden bij de zwemmerslijn. Het was geen kamikaze piloot volgens mij meer ongelukkig of onhandig.
|
|
|
|
piede
|
Heren, morgen ga ik voor het eerst naar Wijk. Hebben jullie nog tips voor mij? Waar kan ik het beste zijn met welke wind en maakt opkomend of afgaand tij nog veel uit voor mooie condities?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijke dag, super gevaren met de C4 9m,niet eens gedepowered.
Stond net aan de kant toen het ongeluk gebeurde, eerst geïnformeerd hoe het met ging, hij was met zijn hoofd langs de basalt blokken geschampt, ook knie en heup en enkel deden pijn. Hij vond zelf niet nodig dat 112 gebeld werden, maar gezien de klap op zijn hoofd vonden wij omstanders het toch verstandiger om het wel te doen. Ik heb toen 112 gebeld wat best lastig is op het veld met zo veel wind uiteindelijk naar de auto gelopen en toen daar nog een keer gebeld.
Ambulance kwam vrij snel, ze hebben hem vrij uitgebreid onderzocht op het grasveld. Uiteindelijk naar de ambulance en daar nog zo'n 20 min onderzocht. Een vrouw heeft zijn auto opgehaald envolgens mij is hij zelf naar huis gereden. Viel gelukkig mee.
|
|
|
@LaurenS
|
@ piede
Opkomend tij altijd mooi op Wijk met ZW,ik zou gaan voor de pier ,omdat de bunker verderop wat meer een klotsbak is en meer stroming heeft.Dus gewoon doorrijden tot je niet verder kan. Als de wind wat teveel zuid is kan het wel behoorlijk vlagerig zijn bij de pier.Veel plezier op Wijk piede
|
|
|
PeeWee
|
Pfff gelukkig goed afgelopen. Ik ben om een uurtje of zes nog even naar Schell gefietst (je moet toch wat als spotvertegenwoordiger ). Was toch een redelijk bizar windje. Het ene moment 24-32 knopen en een paar minuten daarna 35-47knopen met geen wolkje aan de lucht. Weer mooie hoge sprongen van Robert (7m Hadlow) gezien. See joes
|
|
|
piede
|
Bedankt Laurens voor je reactie. Hoop dat er mooie golven staan!
|
|
|
BdB
|
Inderdaad rare dingen gezien vandaag. Lessen met deze wind, lijkt me ook iets te gortig. Was een van de eerste bij het ongeluk, kite en trapeze losgemaakt, vitale functies ff gecontroleerd. Gelukkig is het goed afgelopen!!
Morgenochtend laat ik ff schieten en hopen dat de wind iets afneemt
|
|
|
FlyingHigh
|
Was gezellie op Schell John heeft ff mijn nieuwe mystic crossfire pak gescoord vandaag, dus die hebben we na Schell meteen maar ff opgehaald. Zit verdomd goeeeeed . Morgen maar weer een lekkere sessie eruit persen. Waar weet ik nog niet. Wijk of Schell??? Zal wel mega druk zijn op Schell
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo dat was me het dagje wel weer, 38kn is wel de max van de 9 haha. Nog nooit zon hoge loop gedaan , ik denk dat ik echt rond de 15m zat.
Morgenochtend maar weer los met de 9 @ wijk pier ! Marco je was al overpowerd toen ik je opliet haha, morgen weer ?
|
|
|
the littleman
|
Morgen de gopro mee Tim? Dan neem ik mijn helm mee
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
zag vanmiddag op de webcam van wijk paar keer een ozone c4 blauwe, die begon aan het begin van het beeld omhoog te gaan en verdween plotseling uit beeld, haha mooi gezicht was dat trouwens ik ga maar eens werken
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lol ik was de enige met een blauwe Patrick zal hem meenemen, 10.00 daar?
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Waren wij ook al van plan om de gopro weer eens los te laten Morgen is er nog wat meer zon, dat geeft mooie beelden.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Meer zon ? Op wijk alleen maar zon gehad vandaag , even pesten
|
|
|
mocem
|
Morgen word hopelijk iets minder en vlagerig. Ik denk dat ik naar Castricum ga. Tot half 5 heb je stroming mee. Het was vandaag zo vlagrerig dat ik niet volpower durfde te springen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Jaja wrijf het er maar in hoor Tim . Wij trouwens ook maar 2 korte maar heftige buien gehad en verders zonnnnn
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zie de filmpjes tegemoet mannuh... Maar god alle 80 wat een wind op wijk... Door omstandigeheden een heule kleine downwinder kunnen maken Plan was Egmond volgende X beter zegmaar
|
|
|
FlyingHigh
|
Weer een te grote kite gepakt dan?
|
|
|
|