|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
stil op het forum ik wist niet dat kiters voetbalfans zijn ps het is nog 0-0
|
|
|
Fe®®y
|
haha of iedereen ligt uitgevloert op de bank
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Pff van dat voetbal wordt ik niet heel vrolijk Vandaag maar eens de 7m C4 een in een loopie gedaan. Ging 2 keer goed, 3de keer schoot de bar uit mn handen in een windvlaag... halve kiteloop into gruwelijk faceplant op het water. Daarna was het weer mooi geweest. Weer 2 daagjes lekker gevaren
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Tevreden met de C4 Manrot ? Toch wel wat anders dan een OR of Switch he , Beun dacht er ook even over na om de 9m van PeeWee over te nemen . Jantjuh kijk je uit Had me handen weer vol met de 9m op schel , rond 14.30 trok ie nog eens ff harder aan ook .... laat die stormen maar komen hoor ik hou er wel van
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Hier een mailtje vanuit camping het hofje super gezellig Wat een mooie dag en hij lukte bijna die met your head into the sand s darkslide met twist en unhooked Volgende keer beter oefenen oefenen komt wel een keer goed Maar niet proberen na te doen is alleen voor ver gevorderden Maar tjonge tjonge wat ging ik weer hoog niet normaal die nitro super lift en een geweldige hangtime Maar was weer een leukcdaggie alle gabbers weer gezien en alweer lekker hoog gegaan met de nitro topkite Hoodies gehad van peewee top design en mooi ontwerp van de kitekings Miste alleen onze haring moest ie nou eindelijk eens werken Maar was wel heel gezellig op schellie zoals vanouds Maar laatst op de nkv hadden we het erover om het wat veiliger te maken op alle spots en met name de scholen Ze hebben nu nog steeds mazzel dat er geen ongelukken gebeuren maar zal niet lang op zich wachten denk ik Weet wel dat iedereen zijn geld wil verdienen maar vandaag ging de teller naar bijna 35 tot 38 knopen Niet normaal bijna voor gevorderden als wij en toch nog lessen Vind dit toch heel slecht vooral omdat de volgende keer als er een beginner met 35 knopen aan het water staat niet zo gauw niet gaat omdat met lessen kon het ook waarom nu dan niet je word er heel makkelijk door gemaakt Stonden toch heel wat beginners vandaag met van hmmmmm 35 knopen met een 10 meter achhh moet kunnen Waanzinnig toch Zo zit nu lekker op de camping met al een halve fles martini achtervmijn kiezen En nou verliezen die mietjes ook nog Lekker van marwijk ga zo door laat vooral kuyt en huntelaar aan de kant dan kom je er wel En nou het allerlaatste JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik heb het over de vaareigenschappen, zeg niks slechts over de Switch hoor Nog wat leuks kunnen filmen Herman
|
|
|
|
@LaurenS
|
jij wou toch niet beweren dat ozone kon tippen aan de switch hè?! Alleen de bouw van de kites is al stukken degelijker. Vertel?
|
|
|
FlyingHigh
|
Nope Tim. Mijn eigen sessie was te kort en teveel bezig andere kiters te ontwijken. Met die gopro kan je niet van de kant filmen, geen zoom, anders had ik je er wel ff op gezet hoor!! Je moet straks maar een keer aan mijn elementjes hangen.....wil je meteen switchen . Volgens mij zijn die vaareigenschappen zwaar okè!!
|
|
|
@LaurenS
|
De loops met de Element zijn toch wat minder krachtig, niets voor Tim dus dunkt mij
|
|
|
|
FlyingHigh
|
F...ck, de duitsers hebben een goaltje 0-0 had Nederland nog een kansie gehad.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Vanavond van 18.00 tot uurtje of 21.30 me nieuwe 6m getest op wijk, wat is dat ding lekker snel, nog bijna in een loopie getrokkken wat niet de bedoeling was, had ook me 10 kunnen pakken, maar wou eventjes goed wennen aan de draaisnelheid hij vaart super, relauncht snel en met 22 knoopie's kon ik er ook kleine sprongetjes mee maken laat de 35 knoeperds maar komen
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Gister was het wel redelijk op wijk, wind in begin van de middag echt hard en vlagerig, stoten van 40+. Was niet echt relaxed varen omdat het zo extreem vlagerig was. Wat later op de middag werd het beter, wel wat minder maar iets minder vlagerig. Die eerste sessie wel weer de bovenkant van andere kites kunnen zien . Die C4 is overigens wel een behoorlijk wat fijnere kite dan de rise . Daarom heeft OR de razor gemaakt die zeer vergelijkbaar is met de C4. Had je die ook geprobeerd manrot? Ik ben er zeer te spreken over.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik heb idd ook de razor geprobeerd, maar een combinatie van factoren heeft de balans voor mij naar de C4 laten doorslaan.
Dit betekent niet dat de razor slecht(er) is. OR maakt gewoon goede kites!
|
|
|
surfingden
|
Er zijn gisteren fotos gemaakt op schell heeft iemand die gezien? Zoja waar kan ik die vinden? You tube ofzo?
|
|
|