|
MEGALOOPBEUN
|
hey flytrunkie richting ijburg ijburglaan alleen maar met de weg mee rijden kom je vanzelf langs het water links parkeerplaatsen en ingang blijburg heel makkelijk na 5 uur zie je zowiezo een paarse kabeuna JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ok thanks Beunie! als het lekker kitebaar is kom ff langs!!!! Jiiiiihaaaaaaaa!!!!!!!!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
denk wel om het parkeergeld flytrunkie tis volgens mij tot 7 uur betalen met hartelijke dank aan pvda en sp en groengekleurden
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Graag gedaan Marco... en Sander! ...zo heette je toch? ...enne... Zal wat knaken meenemen...
|
|
|
@LaurenS
|
Ik heb er nog nooit betaald ,en dus ook nog nooit een bekeuring gehad.Er staat een oud type parkeerautomaat die je niet meer ziet in de rest van Amsterdam.Volgens mij wordt er niet of nauwelijks gecontroleerd....alleen op zonnige warme dagen misschien
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Duzz mogge izz IJbiza the place to be Quelle heure??
|
|
|
wa1ter
|
Walter ja dat is waar , maar met die harde wind is een kleinere lens leuker om de hoogte van de jumps er mooi op te krijgen en het wateroppervlak erbij.
Absoluut maar als je de locatie niet kent (en aangezien dit een belgische fotograaf was is dat niet onwaarschijnlijk ) weet je niet hoe dicht bij / hoe ver weg de actie zal plaatsvinden en iets te ver en je kortere lens is waardeloos.
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen ff gezellig spelen op Ijburg.. . Zal zo eens ff kijken at what time the woei aangaat.
|
|
|
@LaurenS
|
Zijn de vliegertjes al binnen Hermie???
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wind zit wat hoger in den beginne,zo maar op naar Andaik,ga zo maar ff kaiken daarooo
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Bedankt Ries Anyway voorspelling tot 12:00 uur IN DE KUSTGEBIEDEN 8-14 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 14-20 KN.... Komt wel goe,eerst ff naar vdB en dan door naar Andiek
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ga straks ff op Ijburg kijken
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Sjooo... toch nog betere vooruitzichten dan gisteren Tobias: De lagedrukzone met convergentie en bijbehorende narigheid (onweer, geen wind, regen etc.) trekt vandaag naar het zuiden weg. Hierdoor komen wij weer in een portie lucht te zitten die onstabieler is, wat goed is voor de ontwikkeling van wind. Vanuit het noordwesten gaat het knopje om en begint het begin van de middag al 17-20 knopen te waaien uit pal noord. Later neemt de wind daar iets af, maar blijft goed voor gemiddeld 17 knopen. Langs de kust van Zuid-Holland en het zuiden van Noord-Holland gaat het rond 15u waaien. Eerst met 17 knopen, al snel 20 knoepen. Ook langs de oevers van het IJsselmeer goede wind met 18 knopen in het noorden en niet eens zoveel minder aan de zuidkant van het IJsselmeer. Zie windkaartje hieronder van 17uur. Niet direct aan het grote water, dus verder landinwaarts, is het een heel stuk minder met 5-10 knopen en daarbij ook de kans op onweer. No go! Dus nog ff geduld
|
|
|
Kemperman
|
Ik ga vandaag eens kijken bij Andijk denk ik, al is Enkhuizen dichterbij. Welke spot is fijner? Ik ken alleen Enkhuizen van de twee.
|
|
|
FlyingHigh
|
Enkhuizen is een topspot!! Andijk een klotsbak.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Waarom gaat niemand naar Ijmuiden? Ijsselmeer beter?
|
|
|
Fe®®y
|
te veel oost in de wind, als hij vanmiddag meer naar noord draait ga ik naar wijk aan zee.
|
|
|
Kemperman
|
IJmuiden is voor mij wat ver. Kan ook niet heel lang kiten. Ik ga nu richting Enkhuizen, ik ben daar denk ik om 12:45
|
|
|