meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
Wat is beter te doen met NNO Ijmuiden of Wijk aan Zee? of toch even wachten tot de Oost eruit is..
|
|
|
@LaurenS
|
Enkhuizen is een topspot!! Andijk een klotsbak.
Herman is gek, dat ganzenplassie is zo strak als een spiegel, lekker gevaren overigens met de 11 ,twee en een half uur, eerst alleen, later met zijn vieren, nu omkleden en te werk
|
|
|
|
Flinty
|
Zo echt he! Ik ben begin altijd maar wat eerder zodat ik na mijn werk zo snel mogelijk die SMILE op mijn gezicht heb
|
|
|
Fe®®y
|
bij wijk nu 9m/s pal noord. nog meer mensen nu naar wijk. onderweg
|
|
|
|
franco
|
andijk was weer lekker rammen met de 9m, was een keer niet zo druk waar was iedereen??????
|
|
|
|
Kemperman
|
Uiteindelijk toch naar Andijk doorgereden, blij dat ik dit had gedaan. Gewoon een klein plasje met vlak water! I like.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gvd wou ook wel lekker varen na het werk was er klaar voor en wil de snelweg oprijden wat bleek 20.000 STOMME BOEREN DIE EERST EEN ONGELUK VEROORZAKEN DAN 20.000 ANDERE BOEREN DIE AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG GAAN KIJKEN HOE DIE ANDERE 20.000 BOEREN EEN ONGELUK HEBBEN VEROORZAAKT EN WILLEN KIJKEN OF ER NOG DODE BOEREN ZIJN GEVALLEN KORTOM TERUG NAAR HUIS WAS GEEN DOORKOMEN AAN NOG BEDANKT TRAKTOR RIJDENDE EIKELS
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Vandaag heeeerlijk sessie gehad op Ijmuiden, achter de pier geen branding en alleen maar vlak water
|
|
|
|
ditispablo
|
ijbiza was lekker vlakwater cruisen en af en toe in een vlaag rammen en springen. Wat een makkie na dit weekend, t leek wel slowmotion allemaal haha
|
|
|
the littleman
|
Zat vandaag is op mblikje Heerlijk gevaren en het was lekker rustig
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
gvd wou ook wel lekker varen na het werk was er klaar voor en wil de snelweg oprijden wat bleek 20.000 STOMME BOEREN DIE EERST EEN ONGELUK VEROORZAKEN DAN 20.000 ANDERE BOEREN DIE AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG GAAN KIJKEN HOE DIE ANDERE 20.000 BOEREN EEN ONGELUK HEBBEN VEROORZAAKT EN WILLEN KIJKEN OF ER NOG DODE BOEREN ZIJN GEVALLEN KORTOM TERUG NAAR HUIS WAS GEEN DOORKOMEN AAN NOG BEDANKT TRAKTOR RIJDENDE EIKELS Beun, we maken het wel weer goed in ELGOUNA
|
|
|
Flyingtrunkie
|
gvd wou ook wel lekker varen na het werk was er klaar voor en wil de snelweg oprijden wat bleek 20.000 STOMME BOEREN DIE EERST EEN ONGELUK VEROORZAKEN DAN 20.000 ANDERE BOEREN DIE AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG GAAN KIJKEN HOE DIE ANDERE 20.000 BOEREN EEN ONGELUK HEBBEN VEROORZAAKT EN WILLEN KIJKEN OF ER NOG DODE BOEREN ZIJN GEVALLEN KORTOM TERUG NAAR HUIS WAS GEEN DOORKOMEN AAN NOG BEDANKT TRAKTOR RIJDENDE EIKELS ik miste je al inderdaad! Stond toch nog wel een aardig windje voor de 12!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey flytrunkie stond helemaal vast zonde had wel willen varen aankomende weekend gaan we weer los
|
|
|
@LaurenS
|
hey flytrunkie stond helemaal vast
Slechte smoes Beun
|
|
|
Tim_GTS5
|
Andijk was wel even lekker maar ook wat vlagerig en draaiende wind af en toe. Weer wat nieuws geleerd op 1 dag, unhooked 540 en into blind varen (nee niet met me ogen dicht!) .
|
|
|
FlyingHigh
|
Quote...Beun, we maken het wel weer goed in ELGOUNA Dan al?? Jij bent lekker bezig Tim!!! Wanneer ga je voor het wereldkampioenschap??
|
|
|
|
|