mocem
|
Het weekend ziet er goed uit. Ik hoop dat het zo blijft.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Tobias: Vrijdag meer wind, maar niet de juiste richting met O / ZO om de eventuele thermiek een kans te geven. Daarvoor moet het meer ONO waaien willen deze elkaar versterken. Gelukkig gaat de wind zaterdag wel helemaal om en komt met grote zekerheid uit zuidwestelijke richting. Met 18-27 knopen wordt het niet misselijk en waarschuwing voor windstoten zijn aan het eind van de dag zeker op zijn plaats. Alleen in het uiterste zuidwesten zou de windrichting iets te veel aflandig kunnen zijn (ZZW tot ZW). Zondag wordt het meer ZW, maar de wind gaat er dan al vroeg weer afnemen.
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Texelse sessie zie ik ook wel zitten, kan dat met zzw ? Gelukkig geen 7 nodig want die heb ik nog niet
|
|
|
@LaurenS
|
Die vlakwaterspot naast de haven zou wel kunnen denk.... Maar daarvoor gaan ik niet noar Teksel......
|
|
|
PeeWee
|
Ik zeg zaterdagochtend als de dauw nog vers op het Schelinkhoutergras ligt en de kitescholen op 1 oor.
See joes
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zaterdag ook maar naar Wijk , heeerlijk weer maar hopelijk niet zo druk als laatst met half Duitsland op de parkeerplaats.
|
|
|
@LaurenS
|
Hij is wel redlijk zuid, niet ideaal...... Ff kijken mischien Katwijk/noordwijk
|
|
|
mocem
|
Zaterdag na 11 uur is jammer genoeg de stroming niet meer gunstig.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Boeiuh Marco , schel is helemaal waardeloos met die beginners en ook nog minder wind daar.
|
|
|
mocem
|
Op Wijk maakt het niks uit. Op andere plekke is het vaak de moeite waard om er rekening mee te houden. Schell ga ik zeker niet heen, Veeeuulll te druk.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
mijn buienradar app op me tel. geeft aan dat het zaterdag op zondag nacht goed gaat wapperen 7bf en aangezien het al om 5.00 licht is. Miischien Is dat wel wat voor de vroege vogels onder ons maar eerst zaterdag lekker knallen na me nachtdienst
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@ Peter ...Morgen weer eens een vrije dag genomen maar voor wijk is de wind teveel Zuid .....dus als het waait ga ik morgen voor de verandering maar weer eens naar Schell... Zaterdag ziet er aan de kust beter uit (ZW) en dan zou wijk wel eens een goede optie voor het (veel ) te drukke Schellinkhout kunnen zijn ...
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Is er morgen al wind?, ff wat gemist! Laatste nachtdienst vanaav, vroeg uit de veren dan maar om Herman te pesten...... Uhhhhh testen
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Komt goed John!!! Als ik iets beloof dan doe ik het.. Goed dat je meegaat gozzah . Kan Peter die loop mooi een keer voordoen. Hij heeft toch dezelfde kite en er al ervaring mee. Zeggen in het journaal 4-5bft, alleen de sites geven minder aan. Kijk morgen om 9 uur ff of er woei staat, dan gaan we om 9.30 uur ongeveer rijden. Had je bar al in mijn tas zitten hoor John. Mensen we gaan er een gezellig daggie van maken!!!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, kijk net op TT707 en die geeft ook vrij weinig aan. Ach, we zien het morgenochtend wel even. Is het niks, ga ik niet en anders maken we er een lekker daggie van.
|
|
|