MEGALOOPBEUN
|
hey john geweldig man ben blij dat je in ieder geval het water al weer op mag eerdaags weekend in ieder geval weer varen denk dat ik zondag ga dan is ie wat meer hey pieno ben je er al klaar voor !!!!!! we gaan los in egypte JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik durf het wel aan als ik morgen voel dat het lukt. Heb nu 5 weken lang iedere dag op de sportschool kneiterhard gerevalideerd en het voelt goed. Touwtje springen lukt redelijk, hinkelen ook dus de komende weken maar eens rustig proberen wat rakkies te varen. Geen achterlijke dingen, maar relaxed. En ik draag dat ene witte broekie wel van je naar het hotel hoor Taco. No problemo
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
.. zul je zien dat Hermie met deze superwind morgen zijn loop inzet en vol met zijn board juist weer tegen jouw enkel ramt ... Maar je hebt het wel kamerbreed op je GoPro staan John, toppie je morgen weer te zien gabber Wie van de kitekings zijn er morgen nog meer?? neem de woei wel ff mee!! @Peewee, ben je er morgen ook bij met de sweaties
|
|
|
the littleman
|
Ik hoor t al we gaan naar Wijk op zaterdag
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens windfinder vanaf een uurtje of 15:00 wind, dus eerst ff lekkel uitslapen na mijn nachtdiensie . Om half 10 rije heeft weinig zin denk... Afijn we zien het morgen wel
|
|
|
FlyingHigh
|
Yep, eerst ff checken of er woei staat, anders hep ut weinig nut hè!! Heb er zin an
|
|
|
Langbeest
|
Goed bezig John, kijk je wel uit
|
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens windfinder vanaf een uurtje of 15:00 wind, dus eerst ff lekkel uitslapen na mijn nachtdiensie . Om half 10 rije heeft weinig zin denk... Afijn we zien het morgen wel En idd de kaarten zijn geschud,in de ochtend meer woei(ZO ) dan in de afternoon ZZW
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Toch lekker zo'n vroege ochtend douche.. met gratis regen Voor vandaag:
|
|
|
FlyingHigh
|
17-20. ZO staat er nu. Wat gaan we doen??? 19-25 ZO op wijdenes.
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Kom ik net uit m'n mandje zie ik k*tweer! Vanmiddag wel ff naar SWoodster. Nu ff aan de gang voor het erelid van de NH Kitkings "Petrus Lepus Enormus"
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Leon, wat wordt t: een skimboard in SUP vorm??
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff spullen in het bakkie knikkeren en Klaassie oppikken en hup naar Schell. Zo rond 11 is de bui weer voorbij
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat een kl#te weer ..dan maar eerst even naar de sportschool vanmiddag naar schell.. Z/O is goed te doen op schell..
|
|
|
|
@LaurenS
|
Staat er wind dan ,vergeet je brunotti mirror niet(up_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Brunotti zit er al in en vanaf 14.00 uur gaan we los !!!!! en anders maar niet Pee wee nog op schell met hooooodies ????????????????
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
.....en iets met Wabbits
vraagje Leon, kijk je veel naar 'The Big Bang Theory' of was het een typo
|
|
|
BdB
|
Zo schell was best tedoen vanmorgen. Spullen drogen en klaar maken voor een dagen zuid france
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
vraagje Leon, kijk je veel naar 'The Big Bang Theory' of was het een typo Nope, een quote van Elmer Fudd "Be vewy vewy quiet. I'm hunting wabbits" Dus als Peter z'n WabbitSkim heeft, gaan we op m jagen!!
|
|
|