jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Morgen van plan om naar Wijk aan zee te gaan. Wat kan ik het beste invoeren op de navigatie? Ligt eraan waar je in wijk aan zee wil surfen Noordpier -> Reyndersweg Bunker -> Reyndersweg Alleen ff zelf bepalen hoe ver je doorrijd. Duitsers schijnen het ook te kunnen vinden.
|
|
|
Kemperman
|
Het wordt de pier. De versus shop heeft verschillende kites die getest kunnen worden. Ik wil de C4 wel eens aan de tand voelen. Thanks!
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
he kemperman, ik had je bericht bij mijn profiel niet gezien, maar vandaag wel vanochtend antwoord gegeven. suc6 met testen, ik kan helaas zaterdag niet , anders was ik ook naar wijk gekomen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer TOP op Schell ...weinig wind en veel regen .... Hopelijk van het weekend beter .... Was wel weer even gezellig ..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen ws IJmuiden
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ws IJmuiden
Ben ik ook wel voorstander van,alleen ff kijken of ie niet teveel klotsie klotsie is,zondag vroeg op ,wind staat dan echt goed aan
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Etje meude, dan maaar... mogge en zondag zochens van 9 tot 15 alle tiet Laat de rest maar speule op Wijk met Vs. spulle Zoveul klots zal er toch nie staan met de afgelopen dagen ZO...
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Het was weer TOP op Schell ...weinig wind en veel regen .... Hopelijk van het weekend beter .... Was wel weer even gezellig .. En zo was dat !!!! . en, lekker rustig met...... weinig stilstaande cursisten op het water ... stond wss te weinig wind
|
|
|
FlyingHigh
|
Gefeli Ries. Knap volgehouden man
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je bent ook bijna niets veranderd Richard ... nog steeds die jonge god van vroeger.. Maar nog vele jaren ...
|
|
|
PeeWee
|
Tsjee Ries (AKA DJ Ries) Waarom opeens zo positief? Ik herinner me nog het piano debacle, vrouwe je kan beter kippe houwe, etc. Zit je vrouw soms ook op het Kitehigh forum? Paars? Precies in de tijd van Prince! Ouwe Disco Reus See joes
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ken je nog maar een paar jaar maar, je ziet nauwelijks verschil met 22 jaar geleden (zeg maar 2 eeuwen!) Gefeliciteerd Richardt, maak er wat moois van. Ouzooo tot je nek kraakt
|
|
|
mocem
|
Dat boardje heeft hij voor ze bruiloft gehad.
|
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gefeliciteerd hoor haring happer Knijn Peter hoelaat ijmuiden morgen of gaan we toch naar Wijk ?
|
|
|
|