Tim_GTS5
|
Nou de 7 heb je volgens windfinder niet nodig morgen eerder een 11 of 9...
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
lol, heb trouwens nog 2 Ozone leashes voor je Jantjuh dus weet niet of je morgen @ wijk bent dan ?
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Ik ben morgen @wijk, vanaf uurtje of 10. (als het niet regent etc.) Leash erbij is nooit verkeerd
|
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Heb je nog kaarten dan ????
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt hier nog niet echt te waaien...maar dat moet vanmiddag goed komen.. Aan de kust zijn de voorspellingen wel wat beter..ik moet nog even kijken waar ik heen ga.. See you..
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mogge heren kijk ook effe aan of ik vandaag of morgen ga morgen is ie wat harder meer beun z'n windje lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkker
|
|
|
|
TBK
|
Heul veul kiteplezier mannen, ik vertrek maandag ochtend vroeg naar Corfu. Effe naar het zonnetje en hoop nog een paar uurtjes te kunnen kiten op Agios Georgios (Issos beach) Thermische wind zeggen ze daar te hebben ! Alles zit in de tas dus ik ga het er niet meer uithalen voor een paar uurtjes op Schellie.
Have fun !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank en petra heel veel vakantie plezier daar in corfu rustig aan wij werken wel door kites mee frank ? of ga je alleen maar bakken maakt nie uit lekker bij komen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo, spullen pakken en op Wijk
|
|
|
TBK
|
hey frank en petra heel veel vakantie plezier daar in corfu rustig aan wij werken wel door kites mee frank ? of ga je alleen maar bakken maakt nie uit lekker bij komen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA
Ik neem alleen mijn 12m mee Hans, s'middags is er een thermisch windje tussen de 15 en 20knp !
|
|
|
TBK
|
Je bedankt Herman ! Succes met je Element's, ik heb net het verhaal van John gehoord ! Gewoon ff wennen, de kite zijn werk laten doen, en niet aan de bar tekken bij het insturen, daarnaast snelheid maken en poppen dan komt alles goed. Is toch een compleet ander kite als de Nitro. Gaat helemaal goed komen ! gr. Frank
|
|
|
|
franco
|
frank een fijne vacantie, schellinkhout was top maar waarom willen de meeste kiters nu op het gras hun kite oplaten, ging alweeer een paar keer niet goed, gelukkig geen gewonden. morgen nog ff weer naar schellinkhout nog meer gegadigen?????????
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen heel lekker vroeg richting schell bouwvakkerstijd uurtje of half 8 franco tis vaderdag morgen dus we mogen doen wat we willen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA
zal morgen mijn beuncamera meenemen en eens een paar mooie pica's en filmpies schieten
|
|
|
FlyingHigh
|
Topper de top dag gehad vandaag op Zandvoort!!! Komt goed hoor met die kites Frank. Slaap gewoon al een tijd weer zwaar klote(lees..kort) en dan word je gewoon prikkelbaarder. Geniet van je vakantie man!!! Ga je ziiiieeeeennnnn. Ooh ja dat top daggie was op het terras hoor...MMMMM
|
|
|
|