MEGALOOPBEUN
|
mogge heren van het goede leven debeun is weer in het land van de levenden misschien morgen varen we kijken hoeveel er staat
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zit nu al een tijdtje naar de webcam van Aloha te kijken...maar daar waait het nu nog niet echt.. Het kmni voorspeld wel toenemende Z/ZW wind ik gok dat Schell. Vanmiddag ook wel wat meer gaat waaien ....ga zo die kant op..
|
|
|
franco
|
ben net teruch van schellinkhout word gevaren met 19m/16m met grote plank 1.55 hoop dat hij later nog toe neemt anders morgen maar weer kijken.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ga effe lekker fietsen in mijn stadje en een lekker terrassie opzoeken morgen ben ik er klaar voor JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA
|
|
|
|
@LaurenS
|
Kansloos. Of je moet afreizen richting wadden. Ik wacht wel tot morgen...
|
|
|
the littleman
|
Pecies kansloos vandaag. Ga morgen ochtend naar schel tot begin middag.
|
|
|
franco
|
hee grote korte man hehe zou jij nog pak willen mee nemen kan volgende week als mij knul er is kunnen passen en bij passent komen wij wel tot een prijs.
|
|
|
the littleman
|
hee grote korte man hehe zou jij nog pak willen mee nemen kan volgende week als mij knul er is kunnen passen en bij passent komen wij wel tot een prijs.
Ja zal hem in de bus gooien. Ben je er morgen niet?
|
|
|
|
franco
|
morgen zeker van de partij en kijk nog ff later in de middag of hij nog toe neemt
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tis wel appart, het waait hier, regio Alkmaar, HHWaard, Langedijk van de planeten, nah ja maar toch zeker een knoop of 20 Zal wel te maken hebben met warm land enzo denk Ben niet zo thuis in dat thermische gedoe Heb gister lekker een sessie in Callantsoog / Julianadorp gedaan, met dire man op het water
|
|
|
PeeWee
|
Vanmorgen wel een heel lang rakje gevaren. Van Schellinkhout tot in de Hoornse Hop (schat zo'n km of 5). Was wel eens aardig om naar de schouwburg van Hoorn te varen. Voor de rest natuurlijk weinig spektakel. See joes
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vanmorgen wel een heel lang rakje gevaren. Van Schellinkhout tot in de Hoornse Hop (schat zo'n km of 5). Was wel eens aardig om naar de schouwburg van Hoorn te varen. Voor de rest natuurlijk weinig spektakel. See joes Das ook een spektakel als de windt plotseling helemaal wegvalt. Ik heb dat in mijn windsurftijd mee gemaakt, lig je heerlijk te dobberen zonder wind Heb gister lekker een sessie in Callantsoog / Julianadorp gedaan, met dire man op het water Ik heb geen DIRE man gezien
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Heb tot 13:00h op zandvoort gevaren, ging net met 10m park. De kiters met 12 meter hadden een prima ochtend!
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo net weer terug van wijk, dat was de goede keuze vandaag, heerlijk met de 12, Catalyst gevaren. wind was prima tot 14:00 toen was het in ene op. gezellig met langbeest en langbeest jr. gekletst zowel met mijn kleine plankje (flyradical M) als mijn door (flydoor L) gevaren. wat een heerlijke combi is de 12M Catalyst en de flydoor, ik heb genoten! oh ja ik was bijna vergeten hoe heerlijk het is om op wijk te varen. alleen dat lopen.... dat is niets voor kiters, ben swoody gewend waar de auto altijd dichtbij is. ps alle autos buiten de vakken hadden een bon, was weer kassa voor de gemeente
|
|
|
Langbeest
|
Was inderdaad weer top op wijk Manfred. Je hebt inderdaad een mooie combie.......... Wind was prima te doen en gewoon lekker kunnen varen. Niet te druk dus ruimte zat. Blij dat we toch gegaan zijn.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen wijkiki ws, wie nog meer ?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Morgen wijkiki ws, wie nog meer ?
in gedachten ben ik er morgen bij... Veel plezier alvast
|
|
|
@LaurenS
|
Yep naar Wijk, downwinder zit in de pijplijn naar Egmond!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag even op Schell wezen varen ...maar ik had beter thuis kunnen blijven .. Wind stelde niet veel voor steeds aan /uit en ...en ook knalde er nog zo,n Flysurfer boy door mijn lijnen ...die ging plotseling draaien zonder even om te kijken en knalde daarbij door mijn lijnen heen... schade: (stuurlijn ) gebroken en ook nog eens een bridlelijn van mijn kite ... Wel netjes zijn telefoonnummer gekregen ... Maar morgen wel weer present op Schell...het gaat morgen zeker beter waaien ..
|
|
|
japo
Geen avatar
|
Jozone wil zeker mee als ie het leest... Vandaag een lekkere zomerse sesh op schell wel met groot board van Jozone 3x wind totaal weg, maar gaf niet, kwam steeds terug apart, maar wel lekker... en heerlijk rustig! Lekkere lunch bij de midget!!! Goed eten daar!!! Zwafra nog een aanvaring 2 lijnen en bridle stuk balen Frank! Morgen andere dingen, iedereen veel plezier was een leuke dag. leuk om ook elke keer weer bekende gezichten te zien. morgen hopen op wat meer wind. bedankt voor de adviezen en dergelijke Sander..ben er erg mee geholpen en waardeer het zeer. Groet Jan
|
|
|
Giertje
|
Net terug van vakantie op Corsica. Geweldig eiland zondermeer een aanrader. En gelijk raak vanmiddag op de Gouwzee heerlijk gevaren met de 12 samen met onderaqua. Het verbaast me dat het tegen viel op Schell. Hopelijk morgen beter voor jullie.
|
|
|