|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zie er maar twee hoor. Maar ze gaan wel daar. Wijk zie ik niets. Zit je nog in je auto te kijken Peter.
|
|
|
@LaurenS
|
Waait hier goed door, buien zijn weg... Knopie of 25 , we worden verwend!!! Ries is ook net aangekomen, hopen dat de wind aanblijft.....
|
|
|
|
Nickje
|
Was weer lekker op Wijk! Heerlijk gevaren en was weer gezellig! Lekker geoefend met springen, top !
|
|
|
|
@LaurenS
|
Als je maar rustig aan doet Ries, was vandaag boven verwachting, tussen 11 en enen zo een 23-30 knopen , daarna knopie of 20 . Was tiptop met de 9m2 , weer fraaie loopies gedraaid ...
|
|
|
|
Fe®®y
|
maandag gaan we vrijdag herhalen
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Morgen op weg naar Biarritz, 2 weekjes golfsurfen Daarna maar eens de 9 ophalen van de reparateur en weer meteen knallen Dus niet alle wind komende 2 weken opmaken
|
|
|
FlyingHigh
|
Veel plezier Jantjuh!! Komende week valt er denk ik weinig woei op te maken. Ziet er slecht uit , behalve maandag nog wat dan. Die maken we wel volledig op, want tegen de tijd dat jij er weer bent, is die woei al bedorven Kan niet wachten tot maandag....al dik een week niet aan mijn kites gehangen. Tja en dan gaat het jeuken hè Waar gaan we maandag knalluhhhh
|
|
|
Fe®®y
|
maandag wijk bunker/pier en zet woensdag en donderdag ook maar in de agenda
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
onglooooofelijk, hahaha, Ries kon nie eens recht fietsen, daarvoor werd hij aangehouden..... laat staan dat Ries recht kon schieten...
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
kan ik morgen middag/avond lekker knallen, moet eerst lekkere broodjes bakken op het werk
|
|
|
Tim_GTS5
|
Eens kijken hoelaat het droog is, ff kijken op schel na de buien trekt het aan. Morgen geen tijd helaas
|
|
|
FlyingHigh
|
kan ik morgen middag/avond lekker knallen, moet eerst lekkere broodjes bakken op het werk
Dacht dat bakkers hun zoete broodjes 's nachts al bakten?
|
|
|
stefan@
|
Dacht dat bakkers hun zoete broodjes 's nachts al bakten? Waar ik werk, werken we met een remrijskast, koelkast/rijskast ineen, wat het proces van rijzen vertraagd, dus het brood is langer onderweg, meer smaak en de bakkers kunnen later beginnen, waardoor het brood uit de oven komt vlakvoor de winkel opengaat , en sta in de winkel te bakken , dus openbakkerij en waarik nu werk, word alles met de hand gevormt, op de vloer gebakken, en zonder gist en andere toevoegingen, brood waar je op moet kauwen, wat je met je hand eraf moet scheuren, brood zoals de vikingen het aten en in Amsterdam zitten de meeste bakkerijen/winkels www.bbrood.nl
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker als het op de vloer wordt gebakken Stefan. 'Rechtstreeks van de grond in uw mond', is het motto van jullie bakkerij.
|
|
|
stefan@
|
Lekker als het op de vloer wordt gebakken Stefan. 'Rechtstreeks van de grond in uw mond', is het motto van jullie bakkerij. ja de ovenvloer
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Dus vanaf nu heet jij wicky de viking. Weet ik nu ook waar de term vloerbrood vandaan komt
|
|
|