Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik kan vandaag niet. Verjaardag gelukkig weer. Tis ook erg nat. Blehhhhhh
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens mij gaat het ook niet echt spannend worden vandaag.....
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Volgens mij gaat het ook niet echt spannend worden vandaag.....
Jewel hoor tussen 1700 en 1800uur gaat de wind aan. En morgen de hele dag knaldag.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens de windvoorspelling van theyr .tv is het morgen in de ochtend /begin van de middag het best ....en eind van de middag alweer afnemend.. morgen ochtend (+/-10.00 uur ) nog mensen naar Schell... Hier het plaatje :
|
|
|
Giertje
|
We zijn er morgen.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo is dat Peter morgen gewoon de hele dag wind. Das mooi want ik moet ook de hele dag werken
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen staat er gewoon van 07:00 tot 19:00 ,20-25 knopjes ,theyr my ass Tuurlijk Peter ...jij heb alleen vertrouwen in de windvoorspellingen van Surfabc (zijn ook erg goed) . Maar Theyr is ook betrouwbaar maar we zien het morgen wel ...kom je ook naar Schell..
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Wat voor jobs hebben jullie gasten, ik werk gewoon door de week.. Het ziet er uit dat de wind alleen op kantooruren aangaat tm vrijdag, zaterdag zondag dan maar hopen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Goede jobs Gaat hem vandaag niet meer worden. Eer ik op Schell ben is het aleen uur verder en ben best wel brak. Beter morgen helemaal los gaan . Weet nog niet zeker, maar ik denk Aloha beach resort. Have fun mensen die nu nog wel ff gaan!! Hij geeft nu voor de houtribdijk 18/22 knoopies . Nog meer Badgasten morgen naar Wijk?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Die windmeter op de houtribdijk mag van mij wel weg, die klopt nooit omdat er een windmolen voor staat volgens mij ! Bij deze dus nooit op die windmeter vertrouwen....
|
|
|
TBK
|
Ik kom net van Schel, nog geen zuggie wind en er kwamen weer buien aan ! Afwachten dus.
|
|
|
franco
|
gasten hebben geen job WW je weet wel hahaha nee ben jaloers wil ook onregelmatige diensten, kan ik ook eens overdag zonder dat ik weer vrij moet nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
TBK
|
gasten hebben geen job WW je weet wel hahaha nee ben jaloers wil ook onregelmatige diensten, kan ik ook eens overdag zonder dat ik weer vrij moet nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je nou gewoon niet meer naar je werk gaat komt er een tijd dat je vanzelf regelmatig vrij bent ! Is 't wat Franco ?
|
|
|
Langbeest
|
Heemskerk., wind is aangegaan
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Na het eten toch maar op schel kijken waarschijnlijk
|
|
|
|
@LaurenS
|
Opschieten Tim voordat je het weet is ie weer ingekakt.... You never know
|
|
|
Tim_GTS5
|
ik ga rijden, mooi dat jij morgen kan peter ik moet het nu meepakken helaas
|
|
|
|
|
ditispablo
|
twijfelgevalletje, maar ik kan morgen ook... Plezier vanavond manneh !
|
|
|
japo
Geen avatar
|
morgen klaar met de nachtdiensten en zo te zien goede wind op schellinkhout. lekker oefenen weer.
|
|
|