On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Klopt Frank82 KMNI zegt: IJmuiden IJsselmeer Marken zuidwest 3-4, toenemend 4-5,een enkele bui,zicht goed, in neerslag matig
|
|
|
FlyingHigh
|
Er staat nu op Wijk 18-22 knoopies W-ZW.
|
|
|
@LaurenS
|
Oh ia joh, morgen ook. Nu geen taid vloertje leggen!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nu geen taid vloertje leggen!! Daz knap werke met 1,5 hand... zuksex! IJmuiden IJsselmeer Marken zuidwest 3-4, toenemend 4-5,een enkele bui,zicht goed, in neerslag matig
|
|
|
|
@LaurenS
|
Misschien een wat groter plankie kopen , eigenwijs... Maar waar bemoei ik me mee , zoik ut mear uut
|
|
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Het is wel heel mager nu, ik blijf lekker thuis vanavond, morgen weer een kans
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ries als enige overgeblven teamrider van de mirror, dat stukje history mag niet verloren gaan
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dacht ut nie,tenminste dat was niet mijn intentie Leonneke Anyways,morgen maar weer een daggie op Wijk rondhangen,surf abc'tje voorspelt een lekker windje dus......... Alvast een korte vooruitblik op de wind van aankomend weekend. Die zal er zeker zijn, maar de doordeweekse dagen lijken toch een heel stuk beter uit te pakken qua richting en windkracht. Woensdag-ochtend begint erg rustig met 10-14 knopen uit ZZW, maar het wordt al snel ZW en neemt toe tot 20 kopen. Donderdag begint ook goed, de wind is nog een tikkeltje meer west. Dat is goed boven de grote rivieren.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Zijn er morgen, woensdag vanaf 1800 uur nog meer mensen op Wijk / pier?
|
|
|
@LaurenS
|
Wat denk jezelf ,ik probeer er om 11:00 uur te zijn,tenminste als ik mijn bed uit kan komen
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Nadat ik maandag me pad uit me board getrokken hebtin actie. , zit iets niet helemaal lekker in Me lies. als ik me knie omhoog hef. Gaat het goed zeer doen.
Kijken of het met 10 daagjes rust minder word
Geniet van de wind komende tijd. Er komt genoeg aan
|
|
|
Fe®®y
|
morgenochtend ook maar weer naar wijk, begint een gewoonte te worden alleen ff kijken wat de regen doet anders ben ik er ook weer rond 11 uur
|
|
|
|
Fe®®y
|
ja goed hé, maar kan ook starten bij de pier hoor. vanmorgen stond ik ook alleen bij de bunker maar moest me nieuwe boardje testen. later kwamen er meer. morgen eerst ff de regen kijken trek weg naar het oosten
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wat denk jezelf ,ik probeer er om 11:00 uur te zijn,tenminste als ik mijn bed uit kan komen moet helaas werken overdag... Ik had het over een avondsessie...hoewel...een baalmiddaggi???
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Gisteravond nog lekker gevaren op schellie, het was niet veel maar heerlijk rustig, max 4 man op het water met een zonnetje en 14-18kn.
|
|
|
Fe®®y
|
ziet er goed uit, regen is bijna weg en krijgen we een zonnetje 11:00 bij de pier
|
|
|