wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Was lekker rustig gistermiddag in bloemendaal, heerlijk windje voor de 10 na 3 uur.
woensdag wijk als ik het zo zie! ff paar uurtjes vrij nemen in de middag. misschien zelf de nieuwe 7 uitproberen !
(ja jongens, ben niet zo zwaar, highend ligt voor mij nog wat lager)
|
|
|
Nickje
|
Ik vertrek nu richting Wijk bunker!! Hopen dat het droog blijft
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wijk was leuk en zekeerrrrrs gsjellig met Peter, Theo, Robbert, Sander, Johan en Chris: Toppie Mijn religion is de juiste belering gebleken... nu de ribbetjes nog Alleen heeft de regen alle woei weg gehaald
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja was lekker vanmorgen welliswaar geen spektakel, met de 10 in de lucht en het zonnetje op den kanus Ik had maar vast opgeruimd Klaas wind werd al minder en dacht waar blijft ie nouw, ben je op de terugweg ook niet tegen gekomen. Moeten we elkander gepasseerd zijn tussen de strandpaviljoens denk ik. Affijn was een lekker begin van de vacantie
|
|
|
the littleman
|
ga om 20.30 nog effe beuken op schellie. nog meer mensen?
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Tis altijd gezellig met de Kings Maar wat een ruk sessie op woik, hard werken om hoogte te houden... Afnemende wind en als toetje een stortbui Gisteren was het wel ff anders op de slufter tijdens de 77 Testdag! Begon matig, na de bui uiteindelijk tegen de 20 kn. zon. Wat een spot! Tobias had wederom gelijk, en voorspelde: Zondag-ochtend is de lijn gepasseerd en wordt het een zomer-klassieker met weer al een steady 13-18 knopen de hele dag door en geen vuiltje aan de lucht! En voor theo fijne vakantie natuurlijk, blijf je thuis kiten of ga je nog weg?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ik had maar vast opgeruimd Klaas wind werd al minder en dacht waar blijft ie nouw, ben je op de terugweg ook niet tegen gekomen. Moeten we elkander gepasseerd zijn tussen de strandpaviljoens denk ik. Affijn was een lekker begin van de vacantie Alvast een heeel fijne vakantie Theo, dat er genoeg windrijke dagen voor je zullen zijn! Jaah ook ik keek op het strand nog naar je en je was weg, maar wss ben ik een beetje opgehouden door de andere kings die er net allemaal aankwamen... en grooooooote verhalen de revue passeerden Daarna hebben we nog wel wat wind gehad maar zoals Sander meldde, niet meer zoals vanochtend. Duuuuuuuusss, jij en Peet hebben weer de beste uurtjes gepikt....
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
schellinkhout zou echt een drama zijn, waar moeten die honderden kiters heen joh? dat gaat nooit lukken..
tof, ga je ook lekker bij het water wonen zodat je lekker kunt watersporten. maar nee, dat kan niet want de groengerande breedbekeend zou daar wellicht wel eens 1 keer per 5 jaar een nest kunnen bouwen, en een kiter zou dan heel mischien wel eens voor wat verstoring kunnen zorgen. gelukkig hebben we een vrije interpretatie van natura 2000, waarbij een recreatiegebied door NL gewoon als natuurgebied mag worden gemarkeert. Weg feest.
Lekker fokken eendjes! Anders hebben we voor jan L$L al die spots opgegeven!
(trouwens best een idee, als blijkt dat x jaar na een kiteverbod de vogelstand niet significant is gestegen de boel gewoon weer vol opengooien)
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Krasse uitspraken, maar wel terrecht! Vraag me al die tijd al af wanneer die groene rugtuffers 'het woud' in trekken 'om te gluren' naar de birdies of dat niet schadelijk is... daar hoor ik niemand over... (aanpakken die hap) Zeg nou is eerlijk hoeveel vogels heb jij nou wel is voor je kite gehad
|
|
|
Tim_GTS5
|
Moet zeggen dat ik wel eens ganzen over mijn kite heb zien vliegen, ze waren er ook totaal niet bang van !
Laten ze maar eens met bewijzen komen.
Als ze zoveel spots sluiten en alles gaat naar zee dan levert dat veel meer gevaarlijke situaties op, dat komt de sport niet ten goede.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
als we echt willen blijven kiten moeten we die groene hufters uit de politiek halen en dat kan maar op 1 manier
niet meer op stemmen
DUS GEEN STEMMEN MEER OP GROEN EN ALLES WAT DAAR AAN VAST ZIT
HOORT U ALLEN
DUS IN SEPTEMBER GEEN GROEN
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
STEM OP DEBEUN PARTIJ
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja ik leef en nog niet aan de martini
|
|
|
Nickje
|
Zo dan, dat zou echt super niks zijn... Steeds meer spots die dicht moeten omdat er eventueel een goudgroenegevleugeldezaadsnuiver last van kan hebben....laat ze het eerst maar eens aantonen! Natura2000 , de stichting Brein voor kitesurfers... Ik heb een idee, laten we op een warme dag alle vogels op de spot verzamelen en deze gezellig met zn allen oppeuzelen op de barbeque!
|
|
|
|
|
|
Nickje
|
Zo maar even kijken op Wijk bunker! Staat goed windje! Nog meer mensen naar Wijk Bunker nu?
|
|
|
Fe®®y
|
ik gok het op morgen, wil wel gaan rijden bij 7m/s maar dan moet de zon schijnen morgen ben ik weer rond een uur of 11 bij de bunker
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Morgen weer eens schellie aandoen. Wie kan ik daar ik daar flink tot last zijn?
|
|
|
|