Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanavond nog mensen? Ziet er prima uit en voorspelling geeft weinig verandering.
|
|
|
Nickje
|
Was leuk op wijk, windje was eerst weinig maar trok eind van de middag lekker aan! Heb mn eerste backloop/backroll geland!! Maakte een hoop goed!!
|
|
|
|
Idefixe
|
vanmiddag Wijk ( bunker) gedaan. Voor de 9m ( meesten stonden met groter op het water #omgekeerdewereld ) net ff te weinig om iets geks te doen maar wel heerlijk gevaren. Was gewoon ...lekker
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen na het werk richting schell effe uitwaaien volgens mij blijft het droog
|
|
|
wa1ter
|
morgen na het werk richting schell effe uitwaaien volgens mij blijft het droog
Optimist
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen de full package.... Uurtje of 11 op Wijk, ff warm draaien en dan op naar Bergen voor een mooie trip over water..zinnnnn in
|
|
|
PeeWee
|
Morgen een uurtje of 10 op wijk even anderhalf uur varen. Boterhammetje doen en dan DWinderen See joes
|
|
|
TBK
|
Het was vanavond weer lekker op Schel met de 9m ! Wat was het rustig, is iedereen gestopt met kiten, mannetje of 10 op 't water. Ongelovelijk ! Morgen eind van de middag hopelijk nog wat wind over om nog een paar uurtjes te pakken !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank dan zie ik je morgen wel
|
|
|
TBK
|
hey frank dan zie ik je morgen wel
Is gooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeed !
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
peter peter peter peter kan ik effe ruilen met je ben al blij dat ik morgen kan
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Haha stelletje zoetwatermatrozen. Doe is gek , maak een downwinder in het zilte sopppp het is dat ik morgenochtend nog richting Enkie moet zijn... anders had het me wel errug leuk geleken Peter... ik meld me nu rond 11 op Schellie
|
|
|
TBK
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Yes een DW met een goed gepowerde 7... Nu al epic
|
|
|
|
|
japo
Geen avatar
|
zo ook maar richting schellinkhout..wind ziet er goed uit.
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
hopsa, ik stop er vroeg mee en ga mijn nieuwe 7M park testen op wijk vanmiddag!!
|
|
|