/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Dat zijn dus 2x Bandit 5 geworden... Kan ie ze gelijk weer laten plakken
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@ frank ben weer terug hoor, zie je binnenkort weer.
hey Dennis...nog een lekker weekje gehad. Kom je morgen als het waait ook nog naar Edam..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat zijn dus 2x Bandit 5 geworden... Kan ie ze gelijk weer laten plakken Tipje van de sluier, je mot ze op pompe, dus geeb duitse flysurfer
|
|
|
|
|
Nickje
|
Zo spullen pakken en kijkje op Edam nemen. Gok het er op!
|
|
|
PeeWee
|
Ga zo richting Enkie, al een tijd niet daar geweest. Nu lekker rustig sinds iedereen naar M'blik en Edam gaat (shit had ik beter niet kunnen posten).
See joes.
|
|
|
joosie
|
oost zuidoost 15-18knoopen is het dan te doen op medemblik of enkhuizen? of toch eerst even bij schel kijken als het wat meer zuid is kan dat ook
|
|
|
franco
|
joosie enk is oke
|
|
|
joosie
|
Franco jij gaat zeker wel kite kwam jij toch uit buurt van enkhuuze? is het parkeerterein open bij het kitestrandje of moet je ergens andersparkeren?
|
|
|
|
franco
|
parkeerterein is betaald sprookjes wonderland dus parkeren wel probleem, als je onder de slagboom door kan met je auto zet je hem op het gras, maar let op zet hem nu niet aan de water kant want dat is zo vervelend als je met je kite het water in moet en er staan allemaal autos. en als er wel allemaal autos staan ben ik die man die dan weer perongeluk krast met zijn trapeze hahaha EN JA IK WOON IN ENK PS VANDAAG CAMERA MEE MET ONDERWATER BEHUIZING!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
PeeWee
|
Franco jij gaat zeker wel kite kwam jij toch uit buurt van enkhuuze? is het parkeerterein open bij het kitestrandje of moet je ergens andersparkeren? Zomers niet kiten bij het strandje maar bij het grasveld. Parkeren is waardeloos met maar ongeveer vijf parkeerplekjes. See joes
|
|
|
|
joosie
|
Nou bij edam kan je al niet meer parkeren daar staat t vol met auto's van diverse kiters ik ga wel naar enkhuuze veel plezier iedereen en vergeet je zonnebrand niet
|
|
|
kees69
|
@ Jossie, is er genoeg wind op het moment ? Lees hier mooie positieve verhalen, maar windfinder & guru geven een laffe 12/13 knoopjes. Heb geen zin om een uur te rijden voor Jan met de welbekende achternaam
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Theo, Teiger Taxi al wakker, ik ben er helegaaaaar klaar voor en vanaf 11.00 uur gaat het lossssss . Poep van de spanning en adraline nu al bijna in mijn broek Ben al een tijdje wakker hoor, maar zit eigenlijk op een berichie van jou te wachten. Ik bel je effe.
|
|
|
|
bredo
|
Jongens post even een berichtje als het wat is op Edam, (up_kitesmiley)dan ga ik vanmiddag uitrukken voor een sessie. Heb er zin in na drie weken vakantie zonder kites....
|
|
|
franco
|
enkhuizen was top 12m in de lucht en gaan, was wel erg druk op de kant, en oplaten was trikkie! maandag weer werken en woensdag weer op enk als de wind het toe laat, wel na werk. zelfs nog even zonder pak gevaren, wat een top dag.
|
|
|
franco
|
Ga zo richting Enkie, al een tijd niet daar geweest. Nu lekker rustig sinds iedereen naar M'blik en Edam gaat (shit had ik beter niet kunnen posten).
See joes.
HEE PETER WAT WAS HET LEKKER RUSTIG HE HAHHAAA
|
|
|
|
franco
|
MOE OP AF BIJNA 80 maar ow wat was het weer lekker bijna net zo goed als s...........x hehehe jep nu te moe voor, blijf wel onder liggen.
|
|
|
franco
|
kreeg trouwens nog ruzie met een gast die met zijn auto wou door rijden terwijl het vol met kite's lag, dus even goed uitgelegt dat dit een no ko was met zijn auto, EN JA HOOR IK MOET NU VOLGENS DEZE DUTE GOED OPLETTEN WANT ALS HIJ MIJ WEER ZIET DAN GEBEURT ER WAT. hahahaha wat heb je soms toch een mafkezen, nu ik bibber en klapper kruip in mijn hol en kom er niet meer uit, hehehe nou kom maar op zou ik zeggen. VERDERS WAS HET TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! was trouwens geen surfer geen kiter, maar zo een water schooter dude met volgens mij iets te veel anaalbodem sterowiede.
|
|
|