Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nog bedankt voor t lenen van je boardje gier, mijn board lag behoorlijk ver weg.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben wel vrij , maar vrees dat het net te weinig gaat worden, waar ga je heen zoetwatermatroos??
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Ik ga morgen eind van de ochtend denk ik nog ff naar wijkiki beach. Ff kijken welke kite weer uitgelaten gaat worden
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ga zo toch ff kijken op schell...
En................................ waait het al ???
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Windje staat gewoon goed aan hier op Wijk, geen spullen bij me.... Baluhhhhhhhhh
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
ben vanmiddag op Wijk geweest met mijn Naish fly & TT maar het was niet te doen.. alleen 1 Flysurfer met een voordeur die wel goed kon varen
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
ben vanmiddag op Wijk geweest met mijn Naish fly & TT maar het was niet te doen.. alleen 1 Flysurfer met een voordeur die wel goed kon varen
Was het je eerste "Fly" sessie, of heb je hem al eerder gevaren ? Zo ja, hoe was die ?? Heb je hem in NL gehaald ? Of in buitenland besteld ? Zie hem nog niet in de shops of op het water.
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
het was mijn eerste Fly sessie,hij viel me nog wat tegen maar er stond ook wel heel weinig wind vanmiddag op Wijk om hem goed aan de tand te kunnen voelen en een review te schrijven. knoopje of 8 vanmiddag 20m & 10m extensions kon niet upwind komen. Dus de review van de Fly houden jullie nog tegoed. Heb hem in Duitsland besteld bij : www.you-love-it.eu/
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Was je te laat! Van 12 tot 3 prima kunnen varen. Toevallig wel een flysurfer maar dan zonder deur. Stond tussen de 14 en 18 knopen dat ik aant varen was.
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ga met een uurtje naar schel.
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
o.a. haringhapper , surfabc heeft het over 18 knopen rond het middag uur en anders even bakken in het zonnetje Even jou vorige bericht quoten Richard maar wat is er mis met lekker zonnen ????, vooral op jouw leeftijd . Zonnen is eigenlijk het zelfde als ergen voor Jan L...l heen rijden heeeeeeeeeeerlijk
Morgenochtend nog gasten varen ?????
|
|
|
Haring High Richardt
|
maar wat is er mis met lekker zonnen ????, vooral op jouw leeftijd . Zonnen is eigenlijk het zelfde als ergen voor Jan L...l heen rijden heeeeeeeeeeerlijk En Zo Is Dat !!!!!!!!!!!!!!!!! , Was gister ook op schell, heeerlijk in het zonnetje slap ouwetakkebosse. Ik wil ook graag heen naar Schell, maar ik heb mijn vrouw beloofd om te gaan fietsen vanmiddag naar Zee, hoe los ik dit nou weer op ????
|
|
|